OTCF podsumowuje kontraktację

2021-12-12 | 16:06

Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach.


Prezentacja miała miejsce w warszawskim showroomie przy ul. Konstruktorskiej 12, a przestrzeń prezentacyjną zorganizowano na powierzchni 595 m2. W ofercie podczas kontraktacji udostępnione były wszystkie brandy OTCF: 4F, 4F Junior, 4F Teamwear, Outhorn, Under Armour oraz 4Fuel.

– To było duże przedsięwzięcie i jestem dumny z pracy zespołu OTCF, który osiągnął spektakularny rezultat. Na wspólny sukces i rewelacyjny efekt zapracowało niemal 100 osób. Wszyscy mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywają bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Istotą tego typu spotkań jest nie tylko przedstawienie samych produktów i perspektyw biznesowych, ale również atmosfery współpracy i ducha marek, za którymi stoimy. Dziękuję całej drużynie!

– podsumowuje wydarzenie Igor Klaja, prezes OTCF.

Firma rokrocznie odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży na poziomie kilkudziesięciu procent. W kanale hurtowym to  ponad 40 proc. w roku 2021. W Polsce umacniana jest przede wszystkim pozycja marki 4F, która systematycznie zwiększa swój udział sprzedaży również na rynkach zagranicznych. OTCF pracuje równolegle nad wzmocnieniem brandu Outhorn, którego nowa odsłona zwróciła szczególną uwagę klientów podczas tegorocznego wydarzenia. Na polskim rynku nieustannie budowana i wzmacniana jest też pozycja marki Under Armour w oparciu o globalne założenia brandu.

– Oceniam bardzo wysoko potencjał wydarzeń tego typu. Dzięki relacjom nawiązanym tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni będziemy budować pozycję naszych marek zarówno w kraju, jak i na świecie przez kolejne lata. Pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy kolejnych partnerów, nowe kanały dystrybucji

– mówi Artur Ciupka, Senior Commercial Director.

Kolejna edycja wydarzenia, podczas której zaprezentowane zostaną kolekcje wiosna-lato 2023, zaplanowana jest już na czerwiec przyszłego roku.

Tagi: 4F Artur Ciupka Igor Klaja OTCF
Oceń artykuł:

Źródło: OTCF

OTCF podsumowuje kontraktację

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.