Omnichannelowe zakupy w formacie smart digital: eobuwie.pl i CCC uruchamiają nowy koncept

2022-10-21 | 09:00

Eobuwie.pl i CCC wzmacniają synergię, uruchamiając nowy koncept zakupowy. W wybranych salonach CCC powstają interaktywne strefy eobuwie.pl z dostępem do najpopularniejszych usług brandu, w tym Rezerwuj i Przymierz czy skanera esize.me. Pierwsza taka strefa uruchomiona już została w galerii  w Jastrzębiu Zdroju.

Strefy eobuwie.pl to interaktywne przestrzenie zakupowe, dzięki którym Klienci odwiedzający salony CCC, mogą zapoznać się z ofertą multibrandowej platformy oraz skorzystać z rozwiązań znanych ze stacjonarnych sklepów eobuwie.pl. W każdej ze stref możliwe jest przeglądanie na tabletach asortymentu eobuwie.pl, składanie i odbiór zamówień Rezerwuj i Przymierz, wykonanie skanu 3D stóp czy zwrot i reklamacja produktów. Dodatkowo, strefy wyposażone są w punkty skanowania kodu QR, dzięki czemu ułatwiają pobranie aplikacji mobilnej.

- Eobuwie.pl to marka, która z powodzeniem rozwija dzisiaj swoją sieć sklepów stacjonarnych. Sercem naszej działalności pozostaje jednak e-commerce, dlatego cieszymy się, że korzystając z bogatego doświadczenia CCC i synergii, jaką daje nam Grupa, możemy zaproponować zupełnie nową jakość zakupów. Dzięki strefom eobuwie.pl będziemy jeszcze bliżej Klientów, dostarczając im omnichannelowych doświadczeń w formacie smart digital

– komentuje Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail w MODIVO SA.

Minimalistyczny i interaktywny koncept stref eobuwie.pl łączy korzyści ze światów online i offline. Dzięki usłudze Rezerwuj i Przymierz Klienci mogą zamawiać produkty z internetowej, liczącej już ponad 800 marek, oferty eobuwie.pl do odbioru w wybranej przez siebie strefie. Usługa jest darmowa, a Klient dopiero w sklepie podejmuje decyzję o zakupie. To także przyjazne środowisku rozwiązanie - koncepty typu “pick up point” pozwalają na ograniczenie śladu węglowego.

- Strefy eobuwie.pl w sklepach CCC pozwalają Klientom dokonać w jednym miejscu odbioru, przymiarki i opłaty zamówienia online. Oferują także pełną obsługę posprzedażową i wzmacniają omnichannelowy model sprzedaży, dzięki kierowaniu do aplikacji mobilnej - powiedział Maciej Buba, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w CCC.Jestem przekonany, że synergia CCC i eobuwie.pl, przełoży się na jeszcze większą wygodę dla Klienta, który jeszcze chętniej będzie wracał do naszych sklepów.

Tagi: Aleksandra Tomalska CCC eobuwie.pl MODIVO S.A. Maciej Buba
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

Omnichannelowe zakupy w formacie smart digital: eobuwie.pl i CCC uruchamiają nowy koncept

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.