Odświeżone doświadczenia zakupowe dzięki aplikacji mobilnej MediaMarkt

2024-02-19 | 17:46

MediaMarkt znacząco inwestuje w ewolucję swoich platform e-commerce. Pod koniec stycznia marka zaprezentowała swój nowy sklep internetowy, a 15 lutego uruchomiła aplikację mobilną, ustanawiając nowy standard branżowy w zakresie zorientowanych na klienta doświadczeń online.

Wprowadzenie aplikacji MediaMarkt wyróżnia się jako kluczowy krok w strategii omnichannel firmy, z głównym naciskiem na poszerzenie bazy klientów. Niezależnie od tego, czy klienci preferują wizyty w sklepie, przeglądanie stron internetowych, czy szybkie transakcje za pośrednictwem wygodnej aplikacji, MediaMarkt stara się zaspokoić różnorodne preferencje.

Zakupy nigdy nie były tak łatwe 

Aplikacja mobilna MediaMarkt, dostępna do pobrania w AppStore, Google Play Store i Huawei App Gallery od 15 lutego, jest świadectwem innowacyjnego podejścia marki, przewyższającego konkurencję. Aplikacja oferuje szybkie i wygodne zakupy, zgodnie z zobowiązaniem sieci do dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów.

Jestem dumna z naszego zespołu, który pracował sumiennie, aby mieć pewność, że każdy szczegół jest dopracowanymówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Saturn Polska, podkreślając jednocześnie, że dostosowane funkcje aplikacji zaprojektowane są z myślą o szybszych i łatwiejszych zakupach dokonywanych przez klientów MediaMarkt. 

Bliżej klientów 

MediaMarkt stawia na wygodę klientów, pomagając im w podejmowaniu decyzji zakupowych poprzez optymalizację zakupów online. Nowy sklep internetowy jest zgodny z najnowszymi standardami europejskimi, ponieważ czerpie inspirację z udanych platform w krajach takich jak Niemcy i Holandia. Jego szybkość i intuicyjność sprawiają, że podróż zakupowa jest płynniejsza, zwłaszcza w wersji mobilnej. Aby odkryć najlepsze funkcje, zachęcamy użytkowników do odwiedzenia strony internetowej MediaMarkt lub pobrania aplikacji mobilnej.

Tagi: Aplikacja mobilna MediaMarkt Snjezana Bandner
Oceń artykuł:

Źródło: MediaMarkt

Odświeżone doświadczenia zakupowe dzięki aplikacji mobilnej MediaMarkt

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.