Nowy wymiar lojalności - Carrefour w programie Payback

2024-05-28 | 16:23

Sieć sklepów Carrefour dołączyła do Payback, największego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Polsce. Od 27 maja jej klienci mogą zbierać punkty Payback za zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na carrefour.pl, a następnie wymieniać je na nagrody rzeczowe w Sklepie z nagrodami Payback lub wykorzystywać do obniżania rachunków przy kasie. Jest to również wyjątkowy dzień dla wszystkich uczestników Programu, którzy zyskują możliwość zbierania punktów w nowej, dużej sieci sklepów. Został też dla nich przygotowany zestaw ofert specjalnych z okazji rozpoczęcia tej współpracy.

Nowy program…

Program Payback w Carrefour będzie działać podobnie jak u innych Partnerów. W przypadku Carrefour każde wydane 3 zł daje 1 punkt Payback. Konsumenci z zarejestrowaną kartą Payback mogą liczyć także na specjalne zniżki na wybrane produkty.  Dla wszystkich klientów, zarówno będących już członkami Payback, jak i tych, którzy dopiero zdecydują się dołączyć do programu, przygotowana została oferta powitalna.  Za pierwsze zakupy w sieci Carrefour z kartą Payback o wartości min. 50 złotych zostanie przyznane 1000 punktów promocyjnych (po aktywacji kuponu). Program Payback będzie działać we wszystkich hipermarketach, większości supermarketów i w części sklepów Carrefour Express, będących głównie sklepami franczyzowymi. Sukcesywnie będą dołączane do Programu kolejne sklepy sieci. Lista placówek, w których można zbierać punkty Payback dostępna jest na stronie www.Payback.pl/Carrefour.

… choć zintegrowany z istniejącym

W ramach współpracy Payback i Carrefour dokonali integracji prowadzonych programów lojalnościowych. Dzięki temu osoby będące już uczestnikami programu Payback mogą zbierać punkty w sklepie internetowym carrefour.pl i placówkach stacjonarnych sieci Carrefour, korzystając ze swoich dotychczasowych kart lub aplikacji mobilnej Payback. Z kolei posiadacze aplikacji Mój Carrefour, mają możliwość zarejestrowania się w Programie i dodania do niej karty Payback, by bez problemu zbierać i wymieniać punkty. Zachowane zostały przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji Mój Carrefour, takie jak czytnik cen oraz Scan&Go. Dla osób preferujących klasyczną plastikową kartę dostępne będą zestawy startowe Payback.

Zarówno Carrefour, jak i Payback podkreślają korzyści dla klientów wynikające z rozpoczętej współpracy. 

Carrefour Polska to firma, która oferuje obecnie jeden z najszerszych na polskim rynku ekosystemów lojalnościowych, ewoluujących wraz ze zmianą oczekiwań klientów. Nasza multiformatowa platforma lojalnościowa Mój Carrefour oferuje pełny pakiet rozwiązań budujących zaangażowanie klienta na wszystkich etapach jego cyklu życia i ścieżki zakupowej, poczynając od rozwiązań oferujących możliwość uzyskania natychmiastowej gratyfikacji, nastawionych na krótkoterminowy efekt sprzedażowy, poprzez rozwiązania budujące koszyk i częstotliwość wizyt klienta, a więc jego zaangażowanie podczas codziennych zakupów, a kończąc na rozwiązaniach długoterminowych wspomagających utrzymanie i aktywację klienta w dłuższej perspektywie - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w Carrefour Polska.

Payback podkreśla, że dołączenie sieci Carrefour do koalicji to odpowiedź na oczekiwania uczestników Programu. 

Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Carrefour jako członka koalicji Payback. Dzięki tej współpracy uczestnicy naszego programu zyskują nowe możliwości zbierania punktów podczas codziennych zakupów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody lub obniżania - dzięki nim - rachunków płaconych przy kasie. To zresztą kolejna odsłona misji “Tańsze wyjście na zakupy” realizowanej już przez naszego Partnera. Jestem pewien, że również klienci sieci Carrefour, którzy nie mieli okazji dotychczas korzystać z naszego programu, docenią wyjątkowe benefity przygotowane przez partnerów Payback zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Dla nas kluczowe jest wzmacnianie i stałe poszerzanie naszej wyjątkowej koalicji, by z jednej strony klienci mogli zdobywać punkty w kolejnych sieciach i dzięki temu czuli satysfakcję z korzystania z Programu, a z drugiej strony by nasi partnerzy mieli możliwość nawiązywania relacji biznesowych z nowymi podmiotami, co przyczynia się i do pozyskiwania nowych klientów, i lepszego poznawania tych obecnych mówi Marcin Pilarski, Managing Director w Payback Polska.

Rozpoczęciu współpracy towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania marketingowa, obejmująca telewizję, radio, digital i reklamy wielkoformatowe. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Tagi: Carrefour Marcin Pilarski PAYBACK Polska programy lojalnościowe Robert Stupak
Oceń artykuł:

Źródło: Payback

Nowy wymiar lojalności - Carrefour w programie Payback

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.