Dwudziestego trzeciego września - w pierwszym dniu kalendarzowej jesieni - Factory Outlet publikuje nowy ogólnopolski katalog jesiennej mody 2014 „Smart Autumn”. Największa sieć outlet w Polsce podpowiada w nim jak ubrać się modnie, wygodnie i tanio tej jesieni.
Katalog wyróżnia się kilkoma nowymi pomysłami. Nie pokazuje pojedynczych produktów dostępnych w outletach, lecz wybrane przez profesjonalną stylistkę i jurora mody – Monikę Harłacz – gotowe zestawy jesienne: dla kobiet, mężczyzn, dzieci i dorosłych w każdym wieku. Propozycje dopasowane są także do różnych sytuacji: szkoła, aktywny wypoczynek czy elegancja. Stylistka podpowiada jakie wybrać jesienne dodatki i na co zwracać uwagę przy doborze jesiennej garderoby.
- Nie chcemy zarzucać naszych klientów setkami pojedynczych ubrań. Zamiast tego pokazujemy kilkanaście ciekawych, całościowych propozycji. Pokazujemy modę dla każdego. Udowadniamy, że zakupy w outletach są ciekawe i trendy, że w naszych sklepach można ubrać się od stóp do głów – mówi Marta Kocik - regional marketing manager Neinver.
Katalog zawiera także podpowiedzi wielu jesiennych dodatków: perfum, kapeluszy czy nawet kubków termicznych. Zakupy w outletach to ponad 250 znanych modowych marek, w cenach niższych zawsze od 30%-80%. Każdy produkt w katalogu zaopatrzony jest w cenę outletową, czyli oferowaną w Factory i cenę w retailu, a więc w normalnej dystrybucji. Smart Autumn będzie dostępny we wszystkich pięciu centrach outlet Factory w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, a także w wybranych punktach centrów miast, hotelach i restauracjach.
Tagi: