EUROSPAR w Poznaniu przy ul. Druskienickiej 12 jest już dostępny dla klientów. Placówka ma prawie 1200 m2 powierzchni handlowej i jest flagowym sklepem własnym sieci – powstałym w wyniku rebrandingu sklepów Piotr i Paweł. Sklep posiada bogatą ofertę owoców i warzyw, szeroki wybór asortymentu SPAR Natural oraz wydzielone stoiska z wędlinami, serami, pieczywem. Mieszkańcy Poznania mogą również korzystać z zamówień online na www.e-spar.com.pl z dostawą do domu lub w opcji DRIVE – z odbiorem zakupów na parkingu.
Poznań to kluczowe lokalizacje placówek SPAR – tu mamy siedzibę główną, a EUROSPAR przy ul. Druskienickiej jest naszą wizytówką. Zapraszamy klientów do sprawdzenia szerokiego wyboru produktów, wydzielonych i świetnie zaopatrzonych stoisk z wędlinami, serami, pieczywem czy warzywami i owocami. Osoby lubiące produkty BIO i EKO mają bogatą ofertę wyrobów na stanowisku SPAR Natural
– podkreśla Zarząd spółki Wasz Sklep SPAR.
Klienci, którzy chcą robić zakupy online mogą złożyć zamówienie na stronie e-spar.com.pl. Oferta sklepu internetowego jest dokładnie taka sama jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same atrakcyjne ceny.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby oddzielała go od pracownika sklepu osłona z pleksi.