Elementy to warszawska marka odzieżowa, której filarami jest przejrzystość cen, transparentność biznesowa oraz kapitał społeczny. Firma fokusuje się na najlepszej jakości, ponadczasowym designie i lokalnej produkcji. Elementy to brand inkluzywny, pragnący wyjść poza konwencje panujące w branży modowej poprzez chociażby sukcesywne powiększanie swojej rozmiarówki oraz prezentowanie nowych kolekcji na modelkach o różnych rozmiarach i wieku.
Z okazji otwarcia nowego sklepu, Elementy przygotowały specjalną zniżkę ważną do końca lipca. To -15% na całą ofertę, dla wszystkich Klientów poznańskiego butiku. Promocja łączy się z innymi akcjami specjalnymi takimi jak 3 za 2, Happy Hours oraz ofertą outlet.
- Otwarcie butiku w Poznaniu w Starym Browarze, to krok, z którego jesteśmy bardzo dumni. Stawiamy na rozwój i chcemy być dostępni dla wszystkich naszych Klientek. Inwestujemy czas i środki zarówno w rozbudowę e-commerce i sprzedaż online, ale też w butiki stacjonarne. Wiemy, że bezpośredni kontakt z ubraniem oraz budowanie bliskiej relacji między marką a konsumentem to wartości bliskie naszym Klientkom
- mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Elementów.
Nowo otwarty butik Elementów zlokalizowany jest w Starym Browarze na Poziomie Pierwszym (Pasaż) i znajdziemy w nim wszystkie produkty z oferty brandu. Ten wybór kolejnej lokalizacji butiku Elementów nie jest przypadkowy. Zaraz po Elektrowni Powiśle oraz Mysią 3, Stary Browar był naturalnym kolejnym krokiem jako prawdziwe miejsce z historią, wpisaną w tkankę kolejnego pięknego miasta. Marka posiada również trzy butiki w Warszawie - w Domu Towarowym Mysia 3, Elektrowni Powiśle oraz Galerii Mokotów, produkty z oferty Elementów znajdziemy także w Katowickiej Poszetce.