Coraz większe ożywienie na rynku retail w Gorzowie? Czy wyjątek potwierdzający regułę? Trudno powiedzieć, ale na pewno duże ożywienie widać zwłaszcza w przypadku Galerii Askana, która na przełomie listopada i grudnia pozyskała aż siedmiu nowych najemców.
Nowe marki powiększają ofertę w zakresie usług (Alior Bank, myjnia samochodowa Eco Car), obuwia (Fajnebuty.com) oraz zdrowia i urody (Centrum Dobrego Widzenia, Wamp Studio Urody, Synevo Laboratoria) zajmując łącznie powierzchnię ponad 510 mkw. Operatorem spożywczym w Galerii Askana została Biedronka, która zajęła powierzchnię 1230 mkw.
-
Każdy z nowych najemców niesie ze sobą pewną wartość dla klientów – zauważa Grzegorz Mroczek – V-ce President CREAM. -
Studio Urody Wamp i Punkt Medyczny Synevo to nowy rodzaj usług dostępnych w Galerii Askana, postali najemcy też mają duży potencjał a Biedronka to marka sama w sobie. Cieszy nas stały rozwój i fakt, że mamy dobrą renomę na rynku zarówno wśród klientów indywidualnych jak i najemców. Renomy nie można kupić, jest ona wynikiem doświadczenia na rynku - dodał.
Tagi: