NEINVER otworzył dzisiaj nowoczesną strefę restauracyjną w krakowskich centrach FACTORY i Futura Park. Gruntowną przebudowę i zmianę aranżacji przeszły też wnętrza w całym obiekcie.
- Oddajemy do dyspozycji klientów jeden z najpopularniejszych outletów i parków handlowych w Polsce w zupełnie nowe formie. Centra zarządzane przez NEINVER w Europie od lat wyznaczają najlepsze standardy rynkowe, zarówno w zakresie jakości oferty jak i doświadczeń zakupowych klientów. To klucz do utrzymania stabilnej tendencji wzrostowej w zakresie wartości sprzedaży oraz liczby odwiedzających
– podkreśla Bożena Gierszewska - Mroziewicz, Country Head NEINVER.
Inwestycje w podnoszenie jakości obiektów, wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu i sprzedaży oraz udostępnianie przestrzeni najemcom z segmentu gastronomii, to ważny kierunek europejskiego rynku outletów. Decyzja o budowie strefy restauracyjnej w Krakowie jest konsekwencją pozytywnych doświadczeń NEINVER w innych krajach, gdzie zlokalizowane są centra z portfolio firmy.
NEINVER jest obecny na siedmiu rynkach europejskich: w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Francji, Czechach i w Holandii. Firma zarządza obecnie piętnastoma outletami,a kolejny trzy projekty są w fazie rozwoju.
Krakowski outlet FACTORY połączony z parkiem handlowym Futura to autorski koncept firmy. Oba centra wzajemnie uzupełniają swoją ofertę, tworząc wyjątkowe miejsce zakupów dla mieszkańców Małopolski oraz turystów z Polski i zagranicy.
Nowa strefa restauracyjna z ofertą kuchni świata
Strefa restauracyjna została zlokalizowana na pierwszym piętrze całego obiektu, a prowadzi do niej zbudowany w ostatnich miesiącach nowy ciąg schodów ruchomych. Podzielona została na trzy części: dla rodzin z dziećmi - zaopatrzona w wygodne sofy, krzesła dla najmłodszych i plac zabaw. Druga część to miejsce spotkań i pracy dla freelancerów - z wysokimi stołami, krzesłami barowymi i fotelami. Trzecia część przygotowana została dla klientów preferujących szybką obsługę i krótkie przerwy w zakupach. Zestaw najemców strefy restauracyjnej to kompleksowa oferta kuchni świata, w formatach dobrze sprawdzających się właśnie w obiektach handlowych: popularne KFC z daniami typu fast food, europejski Olimp, orientalny Thai Express, włoska Trattoria Due Tavoli, czy Berlin Döner Kebap z daniami kuchni tureckiej.
Nowoczesne wnętrza
Prace remontowe trwały niespełna rok. W tym czasie wymienione zostały podłogi, pomalowane ściany oraz przebudowane toalety i nowoczesne pokoje dla rodziców z dziećmi. Zadbano o nowe oświetlenie wnętrz, by lepiej wyeksponować witryny sklepowe.
- Część salonów outletowych i regularnych sklepów parku handlowego zdecydowało się na nowe aranżacje wnętrz. Stworzyliśmy też zielone strefy relaksu z punktami ładowania sprzętu elektronicznego. Wymieniliśmy małą architekturę. Powstało też nowe wejście do obiektu
– mówi Paulina Dudzik, dyrektor krakowskich centrów z Grupy NEINVER.
W ostatnich miesiącach do outletu FACTORY dołączyli również nowi najemcy, m.in.: Guess, Apart, Trussardi, Salomon oraz Alpine Pro.
Akcja promocyjna na powitanie
Na klientów FACTORY Kraków czeka specjalna akcja promocyjna. Za każde 200 zł wydane w outlecie, otrzymają bon wartości 20 zł do wykorzystania w wybranej restauracji. Vouchery ważne będą do końca marca. Wyjątkową ofertę powitalną przygotowały też restauracje.