Należące do LC Corp S.A. Arkady Wrocławskie mocnym akcentem rozpoczęły realizację nowej strategii rozwoju. Zlokalizowane w samym sercu miasta centrum handlowe chce stać się miejscem jeszcze bardziej przyjaznym rodzinom. Pierwszym krokiem ku realizacji strategii jest podpisanie umowy z Klockownią, Rodzinnym Centrum Edukacji i Zabawy, które tym samym zadebiutuje na Dolnym Śląsku.
Arkady Wrocławskie postawiły na dynamiczny rozwój oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin oraz systematyczne wdrażanie nowych funkcjonalności i udogodnień. Wprowadzone zostaną zmiany architektoniczne, mające na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum. Powstaną nowe tablice nawigacyjne i bardziej czytelne oznaczenia, poszerzone zostaną miejsca parkingowe dla rodzin z dziećmi. W planach jest również specjalnie wydzielona przestrzeń z wygodnymi kanapami dla rodziców i kącikiem zabaw dla dzieci, toalety dostosowane do potrzeb najmłodszych czy odpowiednio wyposażony pokój rodzinny.
Na nowo. Rodzinnie
Wraz z wprowadzaniem nowych funkcjonalności, budowana będzie unikalna na wrocławskim rynku, kompleksowa oferta dla rodzin. W Arkadach Wrocławskich będzie można skorzystać m.in. z usług dziecięcego fryzjera czy zapisać pociechę na jogę dla dzieci. Do potrzeb rodzin przystosowana zostanie również oferta gastronomiczna, a w menu wybranych restauracji pojawi się specjalna oferta dla dzieci. Duży nacisk położony zostanie na edukację poprzez rozrywkę. W centrum regularnie odbywać się będą warsztaty, teatrzyki i inne zajęcia wpisujące się w trend edutainment. Szerokiemu wachlarzowi eventów i akcji specjalnych realizowanych w ramach nowej strategii, towarzyszyć będą akcje prosprzedażowe. Pierwsza, skierowana na artykuły dziecięce, planowana jest już w listopadzie.
Milion klocków dla dzieci
Zmiany w Arkadach zainauguruje otwarcie Klockowni – wyjątkowego miejsca dla małych wielbicieli konstrukcji z klocków. Na blisko 500 mkw. powierzchni powstanie 5 stref zabaw z ponad milionem klocków dostosowanych do potrzeb dzieci w wieku od 9 miesiąca do 13 roku życia, trzy salki dydaktyczno-urodzinowe oraz kawiarnia, z której rodzice będą mogli obserwować swoje pociechy. Otwarcie Klockowni zaplanowano na pierwszy kwartał 2019 roku, natomiast już w połowie listopada br. w Arkadach Wrocławskich powstanie showroom Klockownia w Budowie - specjalna strefa o powierzchni 200 mkw., w której rodziny z dziećmi poczują przedsmak zabawy, zorganizują urodziny, a przy okazji zobaczą wizualizacje docelowego lokalu.
- Klockownia w Arkadach Wrocławskich będzie naszym trzecim lokalem w Polsce. Oprócz możliwości indywidualnej zabawy, będą odbywać się tu warsztaty edukacyjne i zajęcia rozwijające zdolności logicznego myślenia, pracy zespołowej oraz wyobraźni przestrzennej, prowadzone przez pedagogów i studentów pedagogiki. Dzięki temu możemy zagwarantować wysoki poziom zajęć, które będą prowadzone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i zorganizowanych grup
– wyjaśnia Mateusz Rolewski, Prezes Zarządu Peke Mundo.
- Bardzo cieszymy się z podpisania umowy z Klocownią, która poprzez charakter swojej działalności doskonale wpisuje się w nową strategię Arkad Wrocławskich. Nasze centrum handlowe ma świetną lokalizację i jest dobrze skomunikowane z miastem. Chcemy to wykorzystać i stać się miejscem, do którego będą przyjeżdżać całe rodziny, aby wartościowo spędzić czas
– mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.