W ostatnim czasie Galeria Katowicka poszerzyła swoją ofertę o pięć kolejnych marek wzmacniających poszczególne kategorie. Do grona najemców centrum handlowego dołączyły: Timberland, BrylOOwnia, Thai Sabai, Auto Spa Katowice oraz - trzeci w Polsce - salon Miniso.
Galeria Katowicka, chcąc zapewnić jak najbogatszą ofertę dostosowaną do rosnących wymagań rynku, proponuje szeroki wybór usług i marek. Są wśród nich zarówno te popularne, oczekiwane przez klientów, jak i brandy niedostępne w innych centrach handlowych miasta czy regionu.
Jedną z nowości jest Miniso - pierwszy śląski salon azjatyckiej marki, stworzonej przez japońskiego projektanta Junya Miyake i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. Ich założeniem było połączenie stylu życia z unikalnymi produktami, wyróżniającymi się autentyzmem, wolnymi od płytkiego blichtru, które dzięki temu staną się bardziej wiarygodne, modne i przystępne. W katowickim salonie, zlokalizowanym na poziomie 0, dostępna jest szeroka gama produktów wyposażenia wnętrz, kosmetyków, akcesoriów i zabawek.
Do oferty obuwniczej, dostępnej w Galerii Katowickiej, dołączyła marka Timberland, od 45 lat królująca na ulicach całego świata. Z końcem czerwca 111-metrowy firmowy salon pojawił się na poziomie 0 centrum handlowego. Obok kultowych już, żółtych butów 10061, znajdziemy tu także inne obuwie i akcesoria gwarantujące pełen komfort noszenia, sygnowane charakterystycznym drzewkiem. W myśl filozofii marki, wszystkie produkty przeznaczone są dla osób, które cenią jakość - miejskich zdobywców i tych, którzy nie boją się przekraczać granic.
Kolejny nowo otwarty salon w Galerii Katowickiej to Thai Sabai, oferujący masaż tajski, w którym wykorzystywane są oryginalne tajskie produkty. Salon, zlokalizowany na poziomie +3, jest klimatycznym, cichym miejscem, idealnym do wypoczynku i nabrania pozytywnej energii. Można tu także skorzystać z manicure i pedicure.
Kategorię usług wzmocniły również brylOOwnia oraz Auto Spa Katowice. BrylOOwnia to rdzennie śląska marka, łącząca wielopokoleniową tradycję i doświadczenia lokalnych optyków z przełomowymi technologiami i najnowszymi rynkowymi trendami. W minimalistycznym, elegancko zaprojektowanym wnętrzu niemal 81-metrowego salonu, znajdującym się na poziomie 0, można znaleźć oprawki uznanych w świecie mody projektantów, którzy na śląskim rynku gościli dotąd sporadycznie lub wcale. BrylOOwnia oferuje także szeroki wybór okularów dla dzieci i soczewek kontaktowych, certyfikowany serwis markowych oprawek oraz wszechstronną obsługę optyczną.
Na poziomie -2 (parking podziemny) zagościło z kolei Auto Spa Katowice. Profesjonalna myjnia oferuje szerokie wachlarz usług: od mycia karoserii z zewnątrz aż po najtwardsze i najtrwalsze powłoki ceramiczne, dostępne na rynku dla ochrony lakieru. Wieloletnie doświadczenie w branży, odpowiednio przeszkolony personel oraz renomowane preparaty do pielęgnacji, stosowane w myjni są gwarancją wysokiej jakości usług.
- Obecnie posiadamy bardzo dobrze skomponowany tenant-mix, ale nadal pracujemy nad wprowadzaniem do Galerii Katowickiej nowych, wyróżniających marek. Ogromnie cieszy nas fakt dołączania do grona najemców brandów kultowych, ikon mody i stylu, jak również tych po raz pierwszy obecnych w naszym regionie czy też marek lokalnych. Budowanie takiej jakości i różnorodności podnosi atrakcyjność naszej oferty, podkreśla też dbałość o zaspokojenie oczekiwań różnych grup klientów. Chcemy dostarczać odwiedzającym nie tylko odpowiednie produkty, ale również jak najlepsze doświadczenie zakupowe, wysokiej jakości usługi oraz wartościową, wyróżniającą rozrywkę
– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.