Nowe marki i więcej klientów w centrach Factory

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-05-16 | 13:06
Nowe marki modowe, obuwnicze i kosmetyczne dołączyły do grona najemców centrów Factory w całej Polsce. Kolejne otworzą swoje outletowe butiki jeszcze tej wiosny. Factory zanotowało kolejne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszym kwartale tego roku, a w czterech polskich miastach ruszyło z projektem Factory Fashion Capsule.
Nowe outletowe butiki w Factory w całej Polsce
W centrach Factory w całej Polsce, w pierwszym kwartale tego roku, otwarto dziewięć nowych butików wyprzedażowych.  W Poznaniu klientów zaprosił outletowy po up store jeansowej marki Big Star i salon mody męskiej Bytom w odświeżonych i większych przestrzeniach. We Wrocławiu, w obniżonych cenach, dostępne są popularne sportowe buty New Balance i kosmetyki Ziaja. Factory Ursus zaprasza do nowych sklepów z butami Sketchers, dziecięcymi ubraniami Coccodrillo i bielizną marki Etam.
W krakowskim Factory swój sklep wyprzedażowy otworzyło English Home, specjalizujące się w tekstyliach domowych. W Futura Parku, klientów zaprasza kawiarnia Furore.
W maju Factory Poznań udostępni klientom outletowy salon Aldo z popularnymi butami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W czerwcu w Factory Annopol otwarty zostanie butik modowy Tatuum, natomiast Factory Wrocław  zaprosi do salonu  Marc O’Polo.
- Zgodnie ze strategią marketingową Factory, pracujemy nad ciągłym wzbogacaniem portfolio marek dostępnych w naszych centrach outlet – podkreśla Monika Olejnik - Okuniewska, regional marketing director Northern Europe w Neinver. - Klienci cenią Factory przede wszystkim za atrakcyjne ceny, różnorodność oferty oraz komfort robienia zakupów. I tych standardów z pewnością będziemy się trzymać - dodaje.
Wzrost sprzedaży i odwiedzalności
- Widoczny wzrost parametrów sprzedażowych we wszystkich miastach, gdzie obecne jest Factory, to efekt dobrze zaplanowanych działań, kierowanych zarówno do najemców jak i klientów robiących zakupy – mówi Magdalena Chachulska, asset management director w Neinver. - W pierwszym kwartale tego roku, centra outlet Factory odwiedziło 7 procent klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zanotowaliśmy również 11 – procentowy wzrost sprzedaży - podsumowuje
W centrach outlet, zarządzanych przez Neinver, uruchomiony został specjalny program, skierowany  do właścicieli i pracowników butików – Factory Challenge. Jego zadaniem jest sprawna komunikacja między zarządcą centrum i najemcami oraz wzajemne motywowanie do podwyższania jakości obsługi klientów. Factory konsekwentnie informuje też o swojej ofercie na zewnątrz - w kampaniach reklamowych oraz podczas akcji specjalnych w centrach miast i w internecie.
Rabaty, beacony i Factory Fashion Capsule
Obecna już w poprzednich latach wielka akcja rabatowa Factory z Qpony.pl zostanie wsparta przez mobilną aplikację na telefony oraz instalację beaconów we wszystkich centrach. Multimedialne komunikatory będą informować klientów znajdujących się wewnątrz czy przejeżdżających w okolicy, o przygotowanych promocjach i ofertach specjalnych.
W Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu ruszył Factory Fashion Capsule. To seria miejskich eventów z mobilnym showroomem najemców Factory oraz poradami stylistów i znawców obowiązujących trendów.  

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-09 do 2016-07-10

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Kraków

Nowe marki i więcej klientów w centrach Factory

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.