Nowe marki modowe, obuwnicze i kosmetyczne dołączyły do grona najemców centrów Factory w całej Polsce. Kolejne otworzą swoje outletowe butiki jeszcze tej wiosny. Factory zanotowało kolejne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszym kwartale tego roku, a w czterech polskich miastach ruszyło z projektem Factory Fashion Capsule.
Nowe outletowe butiki w Factory w całej Polsce
W centrach Factory w całej Polsce, w pierwszym kwartale tego roku, otwarto dziewięć nowych butików wyprzedażowych. W Poznaniu klientów zaprosił outletowy po up store jeansowej marki Big Star i salon mody męskiej Bytom w odświeżonych i większych przestrzeniach. We Wrocławiu, w obniżonych cenach, dostępne są popularne sportowe buty New Balance i kosmetyki Ziaja. Factory Ursus zaprasza do nowych sklepów z butami Sketchers, dziecięcymi ubraniami Coccodrillo i bielizną marki Etam.
W krakowskim Factory swój sklep wyprzedażowy otworzyło English Home, specjalizujące się w tekstyliach domowych. W Futura Parku, klientów zaprasza kawiarnia Furore.
W maju Factory Poznań udostępni klientom outletowy salon Aldo z popularnymi butami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W czerwcu w Factory Annopol otwarty zostanie butik modowy Tatuum, natomiast Factory Wrocław zaprosi do salonu Marc O’Polo.
- Zgodnie ze strategią marketingową Factory, pracujemy nad ciągłym wzbogacaniem portfolio marek dostępnych w naszych centrach outlet – podkreśla Monika Olejnik - Okuniewska, regional marketing director Northern Europe w Neinver. -
Klienci cenią Factory przede wszystkim za atrakcyjne ceny, różnorodność oferty oraz komfort robienia zakupów. I tych standardów z pewnością będziemy się trzymać - dodaje.
Wzrost sprzedaży i odwiedzalności
-
Widoczny wzrost parametrów sprzedażowych we wszystkich miastach, gdzie obecne jest Factory, to efekt dobrze zaplanowanych działań, kierowanych zarówno do najemców jak i klientów robiących zakupy – mówi Magdalena Chachulska, asset management director w Neinver. -
W pierwszym kwartale tego roku, centra outlet Factory odwiedziło 7 procent klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zanotowaliśmy również 11 – procentowy wzrost sprzedaży - podsumowuje
W centrach outlet, zarządzanych przez Neinver, uruchomiony został specjalny program, skierowany do właścicieli i pracowników butików – Factory Challenge. Jego zadaniem jest sprawna komunikacja między zarządcą centrum i najemcami oraz wzajemne motywowanie do podwyższania jakości obsługi klientów. Factory konsekwentnie informuje też o swojej ofercie na zewnątrz - w kampaniach reklamowych oraz podczas akcji specjalnych w centrach miast i w internecie.
Rabaty, beacony i Factory Fashion Capsule
Obecna już w poprzednich latach wielka akcja rabatowa Factory z Qpony.pl zostanie wsparta przez mobilną aplikację na telefony oraz instalację beaconów we wszystkich centrach. Multimedialne komunikatory będą informować klientów znajdujących się wewnątrz czy przejeżdżających w okolicy, o przygotowanych promocjach i ofertach specjalnych.
W Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu ruszył Factory Fashion Capsule. To seria miejskich eventów z mobilnym showroomem najemców Factory oraz poradami stylistów i znawców obowiązujących trendów.
Tagi: