Niedawno otwarte gorzowskie centrum NoVa Park rozpoczęło kampanię wizerunkową. Akcja promocyjna ma na celu ukazanie NoVa Park jako miejsca kreującego trendy i styl, w którym obecne są marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk.
Przekaz ten podkreśla hasło zamieszczone na materiałach wizerunkowych „Nowe centrum nowe marki”. Kolorystyka wykorzystana na nośnikach outdoorowych nawiązuje do logotypu NoVa Park, a stworzona grafika podkreśla nowoczesny charakter centrum handlowego.
-
Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej NoVa Park, ponieważ chcemy ukazać mieszkańcom Gorzowa Wielkopolskiego i okolic główne zalety nowej galerii. Są one znaczącym wyróżnikiem NoVa Park spośród innych centrów handlowych znajdujących się w województwie lubuskim. Regionalny charakter obiektu, czy marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym w gronie najemców to cechy przyciągające rzesze klientów do nowej galerii handlowej – mówi Marcin Żelazny, dyrektor centrum handlowego NoVa Park. Majowa kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem 36 billboardów rozmieszczonych w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach, oraz reklamy na autobusach.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o NoVa Park
Tagi:
zobacz więcej informacji o: NoVa Park