Działania Giacomo Conti skupiają się obecnie wokół optymalizacji sieci sprzedaży, jak również procesów wewnętrznych. To kolejny krok, by wyjść naprzeciw wymaganiom klientów, gwarantując obsługę na najwyższym poziomie, zarówno stacjonarnie, jak i online. Odświeżony design salonu ma zwiększyć komfort podczas realizacji ścieżki zakupowej klienta i pozytywnie wpływać na doznania klientów salonu.
Giacomo Conti od lat skutecznie łączy filozofię włoskiego designu z tradycją polskiego krawiectwa. W ten sposób jest w stanie trafić zarówno do fanów klasyki, jak i do miłośników nowoczesnego wzornictwa. Firma kieruje swoje produkty przede wszystkim do mężczyzn, którzy pragną ubrać się w stylizacje biznesowe, casualowe oraz weselne. W najnowszej kolekcji dużą popularnością cieszą się elegancko skrojone płaszcze w kolorze brązowym, a także wyjątkowe kreacje ślubne, specjalnie dla pana młodego.
Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 70 salonów zlokalizowanych w najlepszych lokalizacjach na terenie całej Polski. W planach są kolejne otwarcia salonów stacjonarnych zarówno marki Giacomo Conti, jak i Sunset Suits. Na klientów marki czeka w najbliższym czasie wiele atrakcji i niespodzianek.