Wartościowa filozofia marki, współpraca z zaufanymi influencerkami, skuteczne działania marketingowe oraz nieustanne odpowiadanie na potrzeby Klienta to składowe sukcesu Dalii. Jednym z istotnych dla marki kanałów komunikacji jest wydawany przez nią portal shapemeup.pl, który na zakończenie obchodów 25-lecia Dalii zyskał nowy wygląd.
Nie od dziś wiadomo, że nie kupujemy samego produktu, ale całą historię. Portal firmowy Dalii, obok social mediów i sklepu on-line, jest ważnym miejscem prezentacji oferty marki oraz budowania relacji z potencjalnymi klientami. Wartościowy content oparty o artykuły dotyczące doboru bielizny, historii marki oraz procesu produkcji, a także kobiece tematy w duchu body positive i autorskie wywiady, pozwalają nie tylko na postawienie Dalii w roli eksperta, ale także na zaangażowanie użytkowników i budowanie społeczności skupionej wokół wyznawanych przez markę idei.
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom, a także aby podkreślić wagę jubileuszu 25-lecia, Dalia Lingerie przygotowała nową odsłonę swojego portalu shapemeup.pl. Przejrzysty layout, elegancki font, bardziej intuicyjna nawigacja oraz szablon segregujący treści pod kątem najpopularniejszych artykułów ułatwiają poruszanie się po serwisie i pozwalają na zatrzymanie uwagi jego użytkowników na dłużej. Nowy portal zadebiutował publikacją wywiadu z Majką Jeżowską.
Dodatkowe korzyści
Portal marki Dalia to także świetne miejsce na realizację działań cross marketingowych i tym samym poszerzania zasięgów oraz tworzenia większej społeczności stałych klientów. Firmy odzieżowe oraz z branży beuty idealnie uzupełniają treści publikowane przez Dalię, stanowiąc dodatkową wartość dla sympatyków marki. Dotychczas Dalia zrealizowała w ten sposób współprace m.in. z markami Pretty One, Unisono, Elgon Cosmetics czy LaBizu. Dalia docenia także rolę influencer marketingu, regularnie publikując wywiady z właścicielkami popularnych kont na Instagramie oraz pisane przez nie felietony.