4F Fuel Regular jest wsparciem w treningu i codziennym życiu. 4F Fuel Vega to linia oparta na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia. 4F Fuel Pro – która pojawi się w sprzedaży niebawem – stworzono z myślą o profesjonalistach i zawodowych sportowcach.
OTCF SA – właściciel marki 4F – rozpoczął ekspansję na nowym dla siebie polu, czyli w kategorii żywności funkcjonalnej i suplementów diety. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży sportowej, znajomość specyficznego rynku i środowiska oraz ewoluujących potrzeb konsumenckich na tle zmieniających się trendów lifestylowych pozwoliły na podjęcie decyzji o rozwoju w nowym kierunku. Nowa marka 4F Fuel nawiązuje nazwą i estetyką do flagowego brandu cieszącego się zaufaniem i renomą wśród klientów. 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia.
4F Fuel to żywność funkcjonalna i suplementy diety, które mają pomóc w komponowaniu i uzupełnianiu zbilansowanej diety, służyć wsparciu poprawy wyników sportowych, a w dodatku stanowią odpowiedź na bardzo wyraźne zapotrzebowanie na produkty wegańskie, wegetariańskie oraz ze składnikami pochodzenia naturalnego.
- Wiemy, że wiele osób potrzebuje i poszukuje suplementacji jako wsparcia w codziennym życiu w celu zwiększenia wydajności, oszczędności czasu na przygotowanie posiłków czy wsparcia diety. Równocześnie niezwykle silny trend dotyczący zdrowego stylu życia, boom na weganizm i produkty ze składnikami pochodzenia naturalnego doprowadziły nas do wniosku, że jako jedna z czołowych marek w kategorii produktów przeznaczonych dla ludzi aktywnych, jesteśmy zobowiązani sprostać potrzebom naszych klientów! Stąd narodził się pomysł na markę 4F Fuel. Dziś z dumą przedstawiamy zupełnie nowe produkty, które wspierać będą naszych klientów w celach, jakie sobie założą
– komentuje Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.
Produkty 4F Fuel powstały przy współpracy z dietetykami sportowymi. Wszystkie produkty zostały przebadane pod kątem składów przez akredytowane laboratoria w Polsce oraz za granicą. Ciastko posiada dodatkowo certyfikat Stowarzyszenia Celiaków świadczący o braku zawartości glutenu.
Na uwagę zasługuje oryginalne wzornictwo opakowań. Identyfikacja wizualna opiera się na prostym minimalistycznym koncepcie łączenia kontrastowych kolorów z charakterystyczną dla marki czcionką. Opakowania trzech linii produktowych wyraźnie różnią się między sobą: produkty 4F FUEL opakowane są w jasne srebro z czarnymi detalami, 4F VEGA – przywodzi na myśl pakowy papier połączony z jaskrawym pomarańczem i czernią, 4F PRO – stawia na czerń ze złotem. Twórcy identyfikacji marki przewidzieli również oryginalny zestaw ikon dla każdego produktu, które w prosty sposób komunikują jego najważniejsze właściwości. Ikony używane są do opisywania produktów w materiałach informacyjnych m.in. na stronie internetowej.
Produkty 4F Fuel dostępne są już do nabycia w sklepach stacjonarnych 4F oraz ogólnopolskich sieciach handlowych. Niedługo ruszy sprzedaż w siłowniach i sklepach specjalistycznych. Zakupów można dokonywać również online