Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2021. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, kwieciste wzory, jeans w różnych odsłonach oraz ubrania i obuwie nie tylko modne, ale przede wszystkim wygodne. Wszystkie te trendy mieszkańcy Gorzowa i okolic znajdą w NoVa Park – największym i najnowocześniejszym centrum w regionie.
Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna już odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park. Wykorzystanie duotonów, czyli dwóch intensywnych i żywych, a także kontrastujących ze sobą kolorów, przyciąga uwagę oraz jest jednym z trendów graficznych 2021 roku. Podobnie jak w latach poprzednich, w swojej koncepcji kreatywnej NoVa Park skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji związanych z zakupami.
- Rozkwitaj w nowych wiosennych kolekcjach – taki przekaz bije z naszej najnowszej kampanii wizerunkowej. Nadchodzi wiosna, co – jak co roku – oznacza, że świat modowy budzi się do życia. W sklepach pojawiają się najnowsze trendy, które podkreślają nie tylko piękno wiosny, ale również nastrajają wszystkich optymistycznie. Podobnie jest w NoVa Park. Nasi klienci mogą liczyć na udane wiosenne zakupy, które przebiegają w bezpiecznych i komfortowych warunkach
– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „Na wiosnę moda rozkwita” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.