Na mocy podpisanej umowy sponsoringowej NoVa Park będzie mógł wykorzystywać markę Stal Gorzów i wizerunek zawodników w swoich działaniach komunikacyjnych oraz promocyjnych. Klienci centrum będą mogli spotkać zawodników Stali przy okazji eventów organizowanych w NoVa Park. Dodatkowo, w tym sezonie żużlowym w różnych akcjach zaplanowanych przez centrum, NoVa Park wyda łącznie 3427 biletów na mecze Stali. Pierwszych 800 wejściówek będzie do wygrania we wiosennej loterii, która wystartowała w piątek, 20 marca.
Z uwagi na wyłączny patronat nad Sektorem Rodzinnym na stadionie Stali Gorzów, podczas meczów żużlowych NoVa Park będzie także przeprowadzać rodzinne animacje dla dzieci. Na najmłodszych klientów czekają balony, słodkie upominki oraz malowanie buzi.
- Cieszymy się, że NoVa Park drugi rok z rzędu jest sponsorem elitarnym Klubu Sportowego Stal Gorzów. Ubiegłoroczną współpracę oceniamy bardzo dobrze, dlatego właściciel NoVa Park – firma Futureal – postanowił przedłużyć umowę sponsoringową na kolejny rok. Jestem przekonana, że tegoroczna współpraca będzie równie udana jak ta w roku ubiegłym – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Współpraca NoVa Park ze Stalą Gorzów rozpoczęła się wraz z początkiem marca. Umowa sponsorska została podpisana do końca 2015 roku.
Tagi: