Zakres współpracy obejmował sponsoring elitarny Stali Gorzów, wyłączny patronat nad Sektorem Rodzinnym Stali Gorzów, promocję NoVa Park podczas meczów Stali Gorzów, otwarcie sklepu klubowego Stali Gorzów w NoVa Park, udział zawodników Stali Gorzów w evencie organizowanym przez centrum oraz wydawanie przez NoVa Park biletów na mecze Stali Gorzów i gadżetów klubowych jako nagród w ramach cyklu akcji prosprzedażowej „Doceniamy, nagradzamy”.
- Otrzymana nominacja w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych to dla nas powód do satysfakcji. Cieszymy się, że nasze działania zostały docenione przez ekspertów z branży centrów handlowych – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu Centrum Handlowego NoVa Park.
Za przygotowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadali: zarządca NoVa Park – Apsys Polska S.A., agencja public relations Orchidea PR, która realizuje działania komunikacyjno-wizerunkowe dla NoVa Park od 2012 roku oraz agencja kreatywna Madeinbrain Studio, z którą NoVa Park współpracuje od marca 2015 roku.
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
Tagi: