NEINVER otrzymał statuetkę Superbrands Poland 2016/2017 dla marki outletów FACTORY. Hiszpański deweloper specjalizuje się w inwestowaniu, budowie i zarządzaniu na rynku nieruchomości komercyjnych. Jest drugim operatorem centrów outlet w Europie oraz liderem rynku w Hiszpanii i Polsce.
To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest w ponad 80 krajach przez niezależną brytyjską organizację The Superbrands Ltd. W Polsce statuetki przyznano 30 najsilniejszym markom, zwracając uwagę na świadomość marki wśród konsumentów i jej dojrzałość na rynku. Zwycięzców wyłoniono w głosowaniu Jury Ekspertów oraz niezależnym badaniu 15 000 respondentów.
FACTORY to od lat najsilniejsza marka centrów outletowych w Polsce, mimo intensywnie rosnącej konkurencji. Jej rozpoznawalność w miastach, gdzie obecne są centra, przekracza dzisiaj 90 procent
– podkreśla Wincenty Zawadzki, Marketing Manager NEINVER, zarządzającej marką FACTORY.
– Superbrands to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo przyznało je liczne grono niezależnych respondentów i ekspertów rynku - dodaje.
Marka FACTORY powstała w Polsce w 2002 roku wraz z otwarciem pierwszego centrum outlet w kraju. Popularne outlety obecne są dzisiaj w trzech miastach: w Warszawie (FACTORY Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, z całkowitą powierzchnią handlową 75,500 m2 i poziomem najmu sięgającym 100 procent. W 2016 roku centra odwiedziło 15 mln klientów, co daje wzrost rzędu 10 procent w odniesieniu do roku poprzedniego. W tym czasie sprzedaż w outletach FACTORY wzrosła o 14 procent.
W ostatnich tygodniach, NEINVER w Polsce ogłosił projekt przebudowy centrum FACTORY Kraków. Powstanie tam nowa strefa restauracyjna. Zmieniona zostanie również aranżacja wnętrz w całym obiekcie.