NEINVER zanotował 9% wzrost sprzedaży w outletach FACTORY w Polsce w 1. połowie 2019 roku

2019-07-16 | 14:00

Wielkość sprzedaży w outletach z portfolio NEINVER w Europie wyniosła 487 mln euro w pierwszej połowie 2019 roku, co stanowi 8% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku – podał NEINVER, czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów, a także największy operator tego segmentu w Hiszpanii i Polsce. Całkowita liczba odwiedzających w 16 outletach wzrosła o 3% do 21 milionów.

Odnotowaliśmy świetny wynik naszego portfolio outletowego w pierwszej połowie tego roku na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność. Poza intensywnymi działaniami związanymi z zarządzaniem marką i działalnością handlową, nasza strategia wzrostu skupia się na rozbudowie obecności w różnych krajach przez wykorzystywanie wyjątkowych okazji do rozwoju, a także modernizacji kilku spośród najmocniejszych centrów w naszym portfolio, aby powiększać ich wartość i uzyskiwać doskonałe wyniki

– mówi  Carlos González, Dyrektor Zarządzający firmy NEINVER.

W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9%, a centra odwiedziło 5,6 miliona klientów.  NEINVER, który w Polsce jest operatorem czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, znacząco wzmocnił pozycję lidera w kraju wraz z otwarciem w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i późniejszym nabyciem outletu wspólnie z Nuveen Real Estate. 

Konsekwentny rozwój konceptu outletowego w centrach z portfolio NEINVER od lat przynosi stabilny wzrost wartości sprzedaży, mimo zmian na polskim rynku. FACTORY to najlepiej rozpoznawalna marka outletów w kraju, gwarantująca łowcom okazji pozytywne doświadczenia zakupowe, a najemcom i przedstawicielom marek stabilny wzrost ich biznesu

– mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Obecnie spółka prowadzi modernizację centrów VicolungoThe Style Outlets we Włoszech oraz Roppenheim The Style Outlets we Francji, a w dalszej części roku rozpocznie modernizacje outletów w Madrycie, aby wzmocnić poziom pozytywnych doświadczeń zakupowych i zwiększyć ich ofertę handlową. Ponadto, NEINVER kontynuuje rozbudowę ważnych projektów outletowych w Holandii i Francji. Wspólnie z Nuveen Real Estate, spółka położyła kamień węgielny pod budowę Amsterdam The Style Outlets, którego otwarcie zaplanowano na jesień 2020 r. W obiekcie, który jest pierwszym projektem NEINVER w Holandii, wynajęto już 70% powierzchni. We Francji, latem tego roku, w pobliżu granicy ze Szwajcarią, spółka rozpocznie budowę centrum  Alpes The Style Outlets. Jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2021 r. W tym outlecie wynajęto już 40% powierzchni. 

Nowe i rozwijające się marki w portfolio NEINVER

Pierwsza połowa roku to również intensywna działalność firmy w obszarze najmu. W Niemczech, marka Thomas Sabo otworzyła salon outletowy w centrum Halle Leipzig The Style Outlets, z kolei Geox otworzył swoje lokale w outletach Halle Leipzig i Montabaur. Marka Scotch & Soda otworzyła swój pierwszy sklep w Vicolungo we Włoszech. W Hiszpanii, Adidas otworzył salony w outletach Coruña The Style Outlets i Fashion Outlet Barakaldo - teraz jest obecny we wszystkich outletach w portfelu NEINVER w tym kraju. Włoska firma Trussardi otworzyła swój pierwszy sklep w outlecie San Sebastian de los Reyes w Madrycie, z kolei centrum The Style Outlets w Barcelonie dodało markę Marina Militare, dla której jest to pierwszy salon outletowy w Hiszpanii, podobnie jak dla U.S. Polo Assn, będącej oficjalną marką Amerykańskiego Stowarzyszenia Gry w Polo. W Polsce Furla otworzyła sklep w formacie pop-up store w FACTORY Kraków, z kolei Tommy Hilfiger otworzył salon outletowy w FACTORY Poznań i jest już obecny we wszystkich polskich outletach FACTORY. NEINVER kontynuuje działania nad rozbudową atrakcyjnej oferty gastronomicznej w całym portfolio. Przykładem tych działań jest otwarcie wraz z grupą Cannavacciuolo Group eleganckiej przestrzeni dla koneserów dobrego jedzenia, oferującej produkty Mistrza Kuchni Antonina Cannavacciuolo w centrum Vicolungo The Style Outlets w okolicach Mediolanu.

Wyniki na poszczególnych rynkach

Niemcy, gdzie NEINVER jest operatorem outletów Halle Leipzig i Montabaur The Style Outlets, odnotowano największy, 16% wzrost wartości sprzedaży i 13% wzrost liczby odwiedzających do 1,6 miliona klientów. Podczas gdy dwucyfrowe wyniki wzrostu sprzedaży i odwiedzin odnotowano w obydwu outletach, to były one wyjątkowo wysokie w outlecie Halle Leipzig, który otworzył swą drugą fazę projektu w kwietniu 2018 r.

W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9%, a centra odwiedziło 5,6 miliona klientów.  NEINVER, który w Polsce jest operatorem czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, znacząco wzmocnił pozycję lidera w kraju wraz z otwarciem w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i późniejszym nabyciem outletu wspólnie z Nuveen Real Estate. 

W Hiszpanii wyniki sprzedaży wzrosły o 8%, podczas gdy liczba odwiedzający powiększyła się o 5% do 9,8 miliona klientów. Viladecans The Style Outlets w Barcelonie, który NEINVER i Nuveen Real Estate otworzyły w 2016 r., osiągnął doskonałe wyniki, dzięki 10% wzrostowi sprzedaży i 7% wzrostowi liczby klientów. 

We Francji The Style Outlets w Roppenheim zwiększył zarówno sprzedaż jak i liczbę klientów o 6%, przyjmując ponad 900 tys. odwiedzających w pierwszym półroczu tego roku.

Dwa włoskie outlety The Style Outlets, w Vicolungo i Castel Guelfo, odnotowały 4% wzrost sprzedaży, z kolei liczba odwiedzających osiągnęła poziom 3 milionów w pierwszych sześciu miesiącach tego roku.

Tagi: Bożena Gierszewska – Mroziewicz Carlos González Factory Annopol Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Factory Outlet

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

NEINVER zanotował 9% wzrost sprzedaży w outletach FACTORY w Polsce w 1. połowie 2019 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.