NEINVER odnotowuje 15% wzrost sprzedaży w całym swoim portfolio w pierwszej połowie 2023 roku

2023-07-17 | 22:21

NEINVER, lider rynku outletów w Hiszpanii i Polsce oraz drugi co do wielkości operator w Europie, ogłosił dwucyfrowy wzrost w całym swoim portfolio w pierwszej połowie roku. Wartość sprzedaży w salonach marek osiągnęła poziom 690 mln euro, co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do tego samego okresu 2022 roku. Zwiększyła się również liczba odwiedzających, wzrastając o 12% do blisko 33 milionów klientów w pierwszej połowie roku.

Koncentrując się tylko na wynikach centrów outletowych, sprzedaż marek wzrosła w tym samym okresie o 17%, odnotowując rekordowe wartości miesięczne, a wszystkie sześć regionów przekroczyło poziomy z 2022 roku. Na czele tabeli znalazły się Holandia i Niemcy (+26%), gdzie ograniczenia zdrowotne nadal obowiązywały w I kwartale 2022 r., a następnie Polska (+19%), Hiszpania (+17%) oraz Francja i Włochy (+13%) . Amsterdam The Style Outlets i Viladecans The Style Outlets wyróżniają się jako dwa najszybciej rozwijające się centra w portfolio NEINVER, odnotowując wzrost gęstości sprzedaży odpowiednio o ponad 30% i 20%.

- Intensywny wzrost wielkości sprzedaży w centrach FACTORY w Polsce kolejny raz potwierdza silną pozycję outletów na handlowej mapie kraju i wyjątkową wartość outletowych doświadczeń zakupowych dla klientów. W pierwszym półroczu tego roku, w salonach marek obecnych w FACTORY kupowano częściej i wydawano większe kwoty, czego dowodem jest również wzrost liczby transakcji na poziomie 3% (UPT) i wzrost wartości średniego paragonu o 12% (AVT). W tym czasie do pasaży handlowych w outletach w Polsce dołączyły takie marki, jak Hugo Boss, Benetton, czy Change Lingerie, a salon adidas dwukrotnie zwiększył powierzchnię

– podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.

Odnotowywany trend wzrostowy potwierdza, że rekordowe zwiększenie wartości sprzedaży w ubiegłym roku jest kontynuowane i ta pozytywna dynamika będzie się utrzymywać również w drugiej połowie roku.

Doskonałe wyniki są efektem rosnącego popytu konsumentów na ofertę outletową – łączącą najlepsze marki, obniżone ceny i kuszące wrażenia zakupowe – a także odzwierciedlają sukces modelu biznesowego firmy. To model, który opiera się na zasadach elastyczności, wsparcia dla marek i aktywnego zarządzania, prowadząc do maksymalizacji efektywności sprzedaży oraz oferowania im doskonałych możliwości rozwoju.

W pierwszej połowie 2023 roku aktywność w obszarze najmu utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie, przyciągając nowe marki jak również tworząc przestrzeń dla rozwoju wielkości sieci sprzedaży i zasięgu geograficznego obecnym. Nowe marki i te, które poszerzyły portfolio, to m.in. Tommy Hilfiger, Levi's, Under Armour, Hugo Boss, Munich, Camp David, Only, Etam, Benetton, Dockers,  a także L'Oreal i Druni.

Tagi: FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Magdalena Chachulska Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

NEINVER odnotowuje 15% wzrost sprzedaży w całym swoim portfolio w pierwszej połowie 2023 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.