NEINVER, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu w Europie, objął zarządzanie powstającym na Śląsku Silesia Outlet. Nowe centrum ma zostać otwarte wiosną tego roku w Gliwicach. Inwestorem obiektu jest firma 6B47, jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych.
Silesia Outlet ma być największym centrum wyprzedażowym na Śląsku. Docelowo zajmie 20 000 m² powierzchni handlowej, ze 120 salonami marek lokalnych i międzynarodowych. W pierwszej fazie projektu, w pierwszym kwartale tego roku, otwartych zostanie 70 salonów na 12 000 m² powierzchni handlowej. Powstanie też parking dla 830 samochodów.
Jesteśmy bardzo dumni z rozpoczęcia współpracy z tak istotnym partnerem biznesowym, jakim jest 6B47. Naszą ambicją jest, by Silesia Outlet zajęło wiodącą rolę na mapie centrów wyprzedażowych w regionie. Wykorzystamy najlepsze doświadczenia ponad 16 lat obecności outletów FACTORY na polskim rynku, międzynarodowe kontakty biznesowe oraz zaangażowanie i wiedzę ekspertów NEINVER
– mówi Bożena Gierszewska - Mroziewcz, Country Head NEINVER w Polsce.
Obiekt powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1, która już wkrótce połączy północ i południe Polski aż do czeskiej granicy, zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika. To jeden z najważniejszych i najbardziej uczęszczanych węzłów komunikacyjnych w Polsce, gdzie krzyżują się główne, transeuropejskie szlaki komunikacyjne.
Silesia Outlet jest budowany w znanej lokalizacji zakupowej dla mieszkańców regionu. W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów. Obok działają już dwa obiekty parku handlowego: Centrum Handlowe Auchan Gliwice i market Leroy Merlin.
Zatrudniając firmę NEINVER jako zarządcę Silesia Outlet kontynuujemy współpracę z najlepszymi specjalistami branży centrów wyprzedażowych w Polsce i Europie. Chcemy by Silesia Outlet już od pierwszych dni funkcjonowania budował swoją silną pozycję na rynku w Polsce. Wierzę, że NEINVER zapewni naszemu centrum stabilny i konsekwentny rozwój we wszystkich obszarach zarządzania. Jesteśmy przekonani, że także dzięki temu Silesia Outlet będzie atrakcyjnym centrum dla naszych najemców i klientów
– podkreśla Mirosław Januszko, członek zarządu firmy 6B47 Poland.
Poziom najmu powstającego obiektu sięga już dzisiaj ponad 70%. W nowy outlecie otwarte zostaną salony marek z segmentu mid-mass market i premium, niemal wszystkich branż: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje.
W ofercie Silesia Outlet znajdą się m.in. marki: Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Brand Collection, Kubenz, Bruno Zinger, Vestus, Volcano, Molton, Unisono, czy Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowić będą marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Symbiosis i Umbro. Ważną część pasaży handlowych Silesia Outlet zajmą również marki sportowe: 4F, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas, New Balance i Trespass. Otwarty zostanie też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną.
Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma BOIG The Blue Ocean Investment Group.