NEINVER i FACTORY zdobyły statuetki Superbrands 2019

2019-05-14 | 10:00

To szczególne wyróżnienie branży marketingu dla najsilniejszych marek na rynkach światowych. W tym roku w Polsce statuetki odebrało 30 marek konsumenckich i biznesowych, a nagroda honorowa trafiła w ręce wybitnego reżysera i scenarzysty Pawła Pawlikowskiego. 

Marka NEINVER jest obecna w Polsce już od 19 lat. W tym czasie zyskała pozycję cenionego dewelopera i zarządcy branży centrów wyprzedażowych, a także rzetelnego partnera biznesowego i eksperta dla kontrahentów w kraju, a także za granicą

– mówi Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie. 

Firma stworzyła pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – warszawskie FACTORY Ursus, które do dzisiaj pozostaje najbardziej rozpoznawalnym obiektem tego formatu w kraju, a także kolejne w stolicy - FACTORY Annopol oraz centra w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. NEINVER kreuje pozytywne doświadczenia zakupowe, wyznaczając kierunki zmian i rozwoju dla całego sektora outletowego w Polsce, a także na wielu rynkach europejskich. Menadżerowie firmy to grupa cenionych ekspertów z niemal wszystkich ważnych obszarów branży: zarządzania, najmu, inwestycji oraz marketingu. Firma wprowadza do Polski nowe marki modowe, które niejednokrotnie debiutują w jej obiektach handlowych w skali ogólnopolskiej i lokalnej.   

NEINVER jest wiodącym operatorem rynku centrów wyprzedażowych w Europie oraz liderem w Polsce i Hiszpanii. Firma działa obecnie w sześciu krajach starego kontynentu, a do jej centrów przyjeżdża każdego roku ponad 42 mln klientów. NEINVER posiada dwie własne marki outletowe – FACTORY oraz The Style Outlets. Wartość sprzedaży w obiektach hiszpańskiego dewelopera i zarządcy osiągnęła w ubiegłym roku poziom 970 mln euro. Na co dzień NEINVER współpracuje z ponad 800 markami lokalnymi i światowymi wielu branż. W tym roku firma świętuje 50-lecie powstania na rynku europejskim. 

FACTORY, również nagrodzone statuetką Superbrands, to największa sieć outletów w Polsce – ceniona i bardzo dobrze rozpoznawalna marka, kojarząca się nieodłącznie z atrakcyjną ofertą mody, sportu, obuwia i akcesoriów w  stale obniżonych cenach, z segmentu mid-mass market i premium. Outlety NEINVER w Polsce odwiedziło w minionym roku ponad 11 mln klientów. Poziom najmu w obiektach sięga 100 procent. 

FACTORY to dzisiaj silnie zakorzeniona marka w świadomości jej klientów i uczestników rynku, budząca szereg pozytywnych skojarzeń związanych z modą, atrakcyjnymi cenami i dobrymi emocjami towarzyszącymi zakupom

– podsumowuje Wincenty Zawadzki. 

Jak czytamy w komunikacie organizatora, Superbrands jako jedyna organizacja na świecie promuje ideę brandingu, poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na rynkach światowych, działając już w ponad 80 krajach. 

Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.

Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

Tagi: Neinver Wincenty Zawadzki Factory Outlet
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

NEINVER i FACTORY zdobyły statuetki Superbrands 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.