To szczególne wyróżnienie branży marketingu dla najsilniejszych marek na rynkach światowych. W tym roku w Polsce statuetki odebrało 30 marek konsumenckich i biznesowych, a nagroda honorowa trafiła w ręce wybitnego reżysera i scenarzysty Pawła Pawlikowskiego.
Marka NEINVER jest obecna w Polsce już od 19 lat. W tym czasie zyskała pozycję cenionego dewelopera i zarządcy branży centrów wyprzedażowych, a także rzetelnego partnera biznesowego i eksperta dla kontrahentów w kraju, a także za granicą
– mówi Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie.
Firma stworzyła pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – warszawskie FACTORY Ursus, które do dzisiaj pozostaje najbardziej rozpoznawalnym obiektem tego formatu w kraju, a także kolejne w stolicy - FACTORY Annopol oraz centra w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. NEINVER kreuje pozytywne doświadczenia zakupowe, wyznaczając kierunki zmian i rozwoju dla całego sektora outletowego w Polsce, a także na wielu rynkach europejskich. Menadżerowie firmy to grupa cenionych ekspertów z niemal wszystkich ważnych obszarów branży: zarządzania, najmu, inwestycji oraz marketingu. Firma wprowadza do Polski nowe marki modowe, które niejednokrotnie debiutują w jej obiektach handlowych w skali ogólnopolskiej i lokalnej.
NEINVER jest wiodącym operatorem rynku centrów wyprzedażowych w Europie oraz liderem w Polsce i Hiszpanii. Firma działa obecnie w sześciu krajach starego kontynentu, a do jej centrów przyjeżdża każdego roku ponad 42 mln klientów. NEINVER posiada dwie własne marki outletowe – FACTORY oraz The Style Outlets. Wartość sprzedaży w obiektach hiszpańskiego dewelopera i zarządcy osiągnęła w ubiegłym roku poziom 970 mln euro. Na co dzień NEINVER współpracuje z ponad 800 markami lokalnymi i światowymi wielu branż. W tym roku firma świętuje 50-lecie powstania na rynku europejskim.
FACTORY, również nagrodzone statuetką Superbrands, to największa sieć outletów w Polsce – ceniona i bardzo dobrze rozpoznawalna marka, kojarząca się nieodłącznie z atrakcyjną ofertą mody, sportu, obuwia i akcesoriów w stale obniżonych cenach, z segmentu mid-mass market i premium. Outlety NEINVER w Polsce odwiedziło w minionym roku ponad 11 mln klientów. Poziom najmu w obiektach sięga 100 procent.
FACTORY to dzisiaj silnie zakorzeniona marka w świadomości jej klientów i uczestników rynku, budząca szereg pozytywnych skojarzeń związanych z modą, atrakcyjnymi cenami i dobrymi emocjami towarzyszącymi zakupom
– podsumowuje Wincenty Zawadzki.
Jak czytamy w komunikacie organizatora, Superbrands jako jedyna organizacja na świecie promuje ideę brandingu, poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na rynkach światowych, działając już w ponad 80 krajach.
Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.
Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.