Najnowocześniejszy sklep RTV Euro AGD został otwarty w Warszawie

2021-05-13 | 09:00

Z początkiem maja został uruchomiony po modernizacji salon RTV Euro AGD w warszawskiej galerii handlowej przy ul. Wołoskiej 12. Jest on obecnie najnowocześniejszym sklepem sieci, w pełni odpowiadającym światowym trendom w zakresie ekspozycji produktów, aranżacji przestrzeni i komunikacji z klientami.

Placówka RTV Euro AGD w stołecznej galerii przeszła w ostatnich tygodniach gruntowne przeobrażenie, znacznie powiększono jej przestrzeń, a przede wszystkim całkowicie zmieniono aranżację i sposób ekspozycji produktów. Postawiono na surową stylistykę w stylu loftowym, charakteryzującą się minimalizmem i prostotą, w której mocny akcent stanowią cyfrowe ekrany reklamowe. Stworzono również oddzielną strefę gamingową, umożliwiającą wielbicielom cyfrowej rozrywki przetestowanie produktów i skorzystanie z odpowiednio przygotowanych stanowisk z najnowocześniejszym sprzętem dla graczy. 

Zmiany behawioralne i demograficzne, które obserwujemy wymagają transformacji w handlu, w tym także przeobrażenia sklepów stacjonarnych. Dla klientów młodszych pokoleń, takich jak generacje Y czy Z, liczy się nie tyle kupowanie i posiadanie produktów, co wyjątkowe doświadczenia i interakcje, które temu towarzyszą. Przestrzeń, którą stworzyliśmy w naszym salonie jest odpowiedzią na te trendy, zwłaszcza strefa gamingowa ze stanowiskami do gry, symulatorem wyścigów i konsolą. Postawiliśmy na zapewnienie klientom unikalnych wrażeń i możliwość korzystania z najnowszych technologii bezpośrednio w sklepie

– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD.

Innowacyjna strefa dla graczy wymagała zastosowania autorskich rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni. Dzięki takiemu podejściu powstały dedykowane miejsca pozwalające na testowanie sprzętu czy nowoczesne stoły do ekspozycji produktowych, spójne z aranżacją strefy. A całość – przy wykorzystaniu odpowiednich lamp i grze światłem – utrzymana jest w klimacie wirtualnej rzeczywistości i cyfrowych gier. Ekrany multimedialne w strefie umożliwiają wyświetlanie komunikacji dedykowanej tylko dla jej odbiorców, różnej od emitowanej w pozostałych częściach sklepu. 

Dla nowoczesnego konsumenta nie ma już rozgraniczenia na online i offline. Oczekuje on zbliżonych doświadczeń w świecie cyfrowym i w rzeczywistym, poszukuje interakcji, zaskoczenia, niekonwencjonalnych wrażeń. Nasze myślenie o fizycznych placówkach handlowych zmierza właśnie w tym kierunku. Zdecydowaliśmy się na uruchomienie strefy gamingowej w nowym sklepie, bo cyfrowa rozrywka zyskuje coraz większą popularność. Według badań już blisko 60 proc. Polaków to gracze, więc ten segment produktów ma ogromny potencjał rozwojowy. Chcieliśmy jak najlepiej zaprezentować naszą szeroką ofertę dla gamerów, którzy są wymagającymi klientami, dobrze zorientowanymi w technologiach, dla których nawet detale wpływające na sposób korzystania ze sprzętu mają znaczenie

– dodaje Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD.

W nowo uruchomionym salonie RTV EURO AGD zastosowano rozwiązania ekspozycyjne zgodne ze światowymi trendami architektonicznymi. 

Podczas planowania przestrzeni skupialiśmy się na tym, aby zapewnić klientom maksimum komfortu, a jednocześnie stworzyć przyjazne i funkcjonalne wnętrze. Podział na strefy asortymentowe jest klarowny, a dostęp do każdej z nich łatwy i intuicyjny. Dodatkowe oznaczenia na cyfrowych ekranach znajdujących się przy każdej strefie pozwalają je szybko zlokalizować. Wprowadziliśmy także nowoczesne, doskonale dopasowane meble, które pozwalają wyeksponować walory różnych grup produktowych

– stwierdza Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV Euro AGD.

Istotny element wyposażenia nowego salonu RTV Euro AGD, budujący klimat wnętrza, stanowią ekrany cyfrowe, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, prezentujące aktualną ofertę, bieżące promocje i nowości produktowe w nowoczesnym, life-stylowym ujęciu. 

Od wielu lat dysponujemy największą w Polsce siecią ekranów LED w miejscach sprzedaży. To nam daje ogromne możliwości tworzenia dedykowanej, unikalnej komunikacji do klientów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Dzięki automatyzacji przekazu w sklepach, możemy wprowadzać spójne działania reklamowe w naszym kanale online i offline, a także modyfikować je lub dostosowywać do sytuacji w czasie rzeczywistym. Dodatkowo ekrany i odpowiednio dobrany kontent wizualny stanowią ważny komponent tworzący estetykę wnętrza

 – dodaje Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD.

W zmodernizowanym salonie RTV Euro AGD stosuje również nowoczesne rozwiązania obsługowe. Doradcy są wyposażeni w tablety, aby w dowolnym miejscu placówki wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i zaprezentować także alternatywne możliwości z szerokiego portfolio sklepu. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na szybką komunikację i reagowanie na potrzeby klientów. 

Tagi: Dorota Grubka Grzegorz Wachowicz RTV Euro AGD
Oceń artykuł:

Źródło: RTV Euro AGD

Najnowocześniejszy sklep RTV Euro AGD został otwarty w Warszawie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.