W ciągu ostatniego miesiąca aż 7 najemców Arkad Wrocławskich przedłużyło umowy najmu na kolejne lata. Część z nich zdecydowało się też na relokację i powiększenie lokali. Do grona nowych najemców dołączyła z kolei Klockownia oraz Sportbay. Obie marki debiutują na Dolnym Śląsku.
Najemcy, decydujący się na dłuższą współpracę z Arkadami Wrocławskimi, reprezentują różne branże - od mody (CCC, New Men Style, Alles) i sportu (Bergson, Sportbay, Meta), przez gastronomię (Costa Coffe, BoBoQ), aż po rozrywkę dla najmłodszych (Klockownia). 2 najemców nie tylko przedłużyło umowy, ale też postanowiło zwiększyć powierzchnią handlową. Na zmianę lokalu i rozszerzenie oferty zdecydował się salon mody męskiej New Men Style (77 mkw.) oraz Alles (100 mkw.), oferujący szeroki wybór bielizny damskiej. Już w listopadzie w Arkadach Wrocławskich swój pierwszy lokal na Dolnym Śląsku otworzy Rodzinne Centrum Edukacji i Zabawy Klockownia. Na początku powstanie show room Klockownia w Budowie (300 mkw.). W pierwszym kwartale 2019 ruszy docelowy lokal (455 mkw.) z 5 strefami zabaw, 3 salkami dydaktyczno-urodzinowymi oraz kawiarnią. Niebawem z nowym konceptem zadebiutuje też BN Sport, otwierając pierwszy w Polsce multibrandowy sklep sportowo-turystyczny Sportbay (92 mkw.), oferujący starannie wyselekcjonowaną ofertę marek (m.in. Alpine Pro, Berg, Hummel, Gatta Active) oraz profesjonalne wsparcie ekspertów.
Nieustannie pracujemy nad budową atrakcyjnego tenant-mix i bardzo cieszymy się, że najemcy chętnie podpisują nowe umowy. Równolegle realizujemy też strategię rozwoju, w której stawiamy na kompleksową ofertę skierowaną do rodzin, zarówno handlowo-usługową, jak i szeroko rozumianej rozrywki oraz edukacji. Zmiany obejmują m.in. strefę food court. Zachęcamy najemców gastronomicznych do wprowadzania specjalnego menu dla dzieci. Zrobiło to już Fashion Cafe, a Mihiderka rozbudowała ofertę o zdrowe śniadania
- mówi Monika Woźniak, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.