Jedna z najpopularniejszych dziś marek dostępna będzie od marca w Galerii Jurajskiej. W centrum handlowym zadebiutuje salon Mi Store z ofertą Xiaomi.
Galeria Jurajska stawia na unikatową ofertę i rozwój segmentu elektroniki. Efektem tego kierunku zmian w tenant mix jest zaplanowane na 7 marca otwarcie salonu Mi Store. To pierwszy sklep sieci w tej części województwa śląskiego i dopiero drugi w tym regionie Polski. Najemca zajmie lokal mający 110 m kw.
W salonie będzie można znaleźć flagowe produkty firmy Xiaomi, w tym najnowsze modele smartfonów, inteligentnych urządzeń (np. smart bandów, oświetlenia, oczyszczaczy powietrza), sprzętu audio (np. słuchawki i głośniki). W ofercie nie zabraknie także akcesoriów oraz produktów z kategorii lifestyle.
- Xiaomi to obecnie jedna z najgorętszych marek, a jej produkty są pożądane przez klientów. Wejście brandu do Galerii Jurajskiej ze swoim salonem wypełni więc potrzebę nie tylko lokalnego rynku, ale i regionalnego. Jesteśmy przekonani, że to otwarcie będzie hitem, patrząc chociażby na to, jak dużą popularnością salony Mi Store cieszą się w innych obiektach w całej Polsce
- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Pozyskanie Mi Store do tenant mix'u Galerii Jurajskiej jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii leasingowej, wspierającej rekomercjalizację z okazji 10-lecia centrum handlowego. Jej celem jest dziś wzmocnienie oferty o marki jeszcze nie obecne na tutejszym rynku.
- Dekada obecności na rynku stała się dla nas okazją do wzmocnienia oferty w kluczowych dla nas segmentach. Z jednej strony finalizujemy rozmowy z najemcami, którzy przedłużają umowy najmu, z drugiej poszukujemy na rynku marek, których oczekują od nas dziś klienci. Xiaomi jest jedną z tych marek - mówi.
Dzięki nowemu otwarciu segment elektroniki i multimediów liczyć będzie 5 najemców. Oprócz Mi Store, wśród nich znaleźć można iDream (Apple Premium Resseler), RTV Euro AGD, Sony Center, X-Kom. Oferta teleoperatorów, u których również dostępne są urządzania mobilne, zamyka się natomiast w liczbie 5 salonów, w tym Orange, Plus, Play, T-Mobile, Virgin Telakces.com. W ofercie Jurajskiej znaleźć można także salony NC+ oraz Fotojoker.
Jak podkreśla Anna Borecka-Suda, marki segmentu elektroniki lokujące się w Galerii Jurajskiej inwestują w swój rozwój. Powód? - Galeria Jurajska jest nie tylko największym obiektem handlowym w tej części woj. śląskiego, ale i najchętniej odwiedzanym. Nasz próg co roku przekracza blisko 7,2 mln klientów. W 2019 roku, pomimo większej liczby niedziel, udało się nam utrzymać poziom odwiedzalności. O 7 proc. wzrosły z kolei obroty - wylicza.
- Jurajska także nieustannie rozszerza swój zasięg, dziś obejmujący rynek liczący sobie nawet 1,4 mln klientów. Inwestujemy także w rozwój. Na przestrzeni ostatnich 5 lat zrealizowaliśmy aż 40 inwestycji, które objęły m.in. otoczenie galerii, pasaże handlowe, a także customer experience. W efekcie, stworzyliśmy jedno z najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce, w którym nasi najemcy się rozwijają - dodaje.
Planowane otwarcie Mi Store jest już czwartym w tym roku. W styczniu w Jurajskiej został otwarty mający blisko 1 tys. m kw. salon eobuwie.pl, w lutym z kolei zadebiutowała restauracja Makarun. Oferta wzbogaciła się także o placówkę mBankTakże na początku marca zaplanowano otwarcie salonu Change Lingerie.