Nowy N-Park w Olkuszu ma powierzchnię aż 16 tys. mkw., a wśród 25 najemców są popularne marki: Biedronka, Sinsay, RTV Euro AGD, Media Expert, Yes Verona, Itaka, Ziko Optyk, Tabak, Stokrotka, Maxi Zoo, 4F, Rossmann, Pepco, Dealz, YUHAO, Diverse, Martes Sport, Empik, Castorama, Apart, Tedi, Woolworth, Świat Prasy, C&A oraz Ochnik.
W dniu otwarcia na scenie pojawili się lokalni artyści, a także Stachursky. Klienci parku handlowego mogli też skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez najemców.
Koncept N-Parków opiera się na bliskości, dostępności i oszczędności czasu, dlatego również i w Olkuszu parking na 325 samochodów został zlokalizowany bezpośrednio przy pasażu handlowym. Na jego terenie są również dostępne ładowarki dla pojazdów elektrycznych, wiaty dla rowerów i bankomaty Euronet.
W trosce o środowisko na dachu pojawiły się także panele fotowoltaiczne, które zasilają oświetlenie parkingu.
Nowy obiekt Napollo w Olkuszu wybudowała spółka JMS, inwestorem zastępczym była firma PKB Inwest Budowa, inwestorem Aquarius Investment Group, a finansowanie zapewnił BNP Paribas Bank Polska.