Rok 2022 był kolejnym intensywnym okresem związanym z odbudowywaniem dawnej pozycji przez sektor handlu detalicznego i centrów handlowych. Pomimo iż wiele sklepów online zanotowało rekordowe obroty, a rosnąca popularność zakupów przez internet sprawiła, że konsumenci coraz chętniej wykorzystywali ten kanał zakupowy, handel tradycyjny, rozwój sieci sklepów oraz modernizacje obiektów handlowych nabrały tempa. Konsumentom naprzeciw wychodzą właściciele obiektów handlowych, przygotowując kolejne otwarcia sklepów, realizując modernizacje salonów sprzedaży i obiektów handlowych oraz prowadząc działania marketingowe i komunikacyjne oraz nieustannie zastanawiając się nad wymyślaniem coraz to nowych sposobów na przyciągnięcie klientów do swoich obiektów. Zaproszeni do rozmowy przedstawiciele centrów handlowych i sklepów detalicznych - Westfield Arkadia, Stary Browar, Designer Outlet, NoVa Park, Galeria Sfera, VIVE Textile Recycling Port Łódź, Ubrania Do Oddania, Galeria Słoneczna, Grupa PSB Handel, CH Forum Gliwice - podsumowują swoje osiągnięcia w minionym roku, prezentują informacje o otwarciach nowych sklepów oraz pokazują, jak efektywnie prowadzić marketing, aby ciągle być obecnym w świadomości klientów.