Modern Store 2024 – już dostępny online!

2024-07-15 | 08:50

MODERN STORE 2024 to pierwsza edycja branżowego projektu wydawniczego ONLINE, opisującego designerskie i nowoczesne punkty handlowe oraz trendy i narzędzia nowoczesnego handlu wspierające sektor RETAIL. Dowiedz się, jak współczesne sklepy tradycyjne tworzą unikalną przestrzeń handlową.


 

Godzina bez Internetu może kosztować miliony złotych

Trudna sytuacja geopolityczna, hybrydyzacja pracy i nieustanny rozwój e-commerce’u to czynniki, których nie można dzisiaj pominąć, myśląc o przyszłości firmy, optymalizacji kosztów i zyskach. Źródłem dostępu do Internetu dla zdecydowanej większości przedsiębiorstw jest łączność przewodowa: podatna na awarie, droga w instalacji, ograniczona w zasięgu. Zależność wyłącznie od tradycyjnych łączy kablowych to bomba zegarowa – mówi Jarosław Nowicki, Prezes ACO Solutions, dostawcy profesjonalnych sieci bezprzewodowych dla sektora enterprise. czytaj więcej


Napędem naszego rozwoju jest innowacja

Provost proponuje rozwiązania w zakresie projektowania, rozwoju i profesjonalnego zagospodarowania przestrzeni. Firma założona w 1963 roku ma w swojej ofercie także kilka interesujących rozwiązań dla sieci sklepów detalicznych, a dysponując sześcioma zakładami produkcyjnymi w Europie, ośmioma magazynami oraz siecią regionalnych agencji i doradców techniczno-handlowych, błyskawicznie reaguje na potrzeby klientów. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją François Bontemps, Dyrektor Generalny Provost Polska – z 60-letnim doświadczeniem patrzymy w przyszłość z ufnością i determinacją, gotowi stawić czoła wyzwaniom, które przed nami stoją. czytaj więcej


 

RETAIL innowacje – jak współczesne sklepy tradycyjne tworzą unikalną przestrzeń handlową?

W sektorze handlu detalicznego projektowanie i aranżacja wnętrz sklepów tradycyjnych odgrywa dziś kluczową rolę w wyróżnieniu się na tle konkurencji. W obliczu silnej konkurencji i zmieniających się preferencji konsumentów, sklepy muszą stawiać na unikalność i innowacyjność, aby przyciągnąć więcej klientów. Zapytaliśmy ekspertów z branży retail o trendy, które pomagają kreować unikalną tożsamość marki. Z publikacji dowiemy się również w jaki sposób aranżowane są dziś przestrzenie, aby zwiększyć ich atrakcyjność dla odwiedzających; jaką rolę odgrywa w nich nowoczesna technologia i jakie kierunki rozwoju obierają sieci sprzedaży w kontekście zmian zachodzących w handlu i preferencjach zakupowych konsumentów. czytaj więcej


 

UserMetrics odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów

Admetrics zajmuje się budowaniem rozpoznawalności brandów i zwiększaniem efektywności działań marketingowych. Zespół specjalistów marki zajmuje się efektywnym performance marketingiem. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Hanną świątek, Vice Prezes Admetrics – wyróżniają nas konkretne działania, liczne narzędzia i rzeczywisty wzrost. Tworzymy kampanie wielokanałowe i realizujemy wyznaczone cele. czytaj więcej


 

Ważna jest otwartość na nowe technologie

Technologia Robotic Process Automation (RPA) stanowi istotny krok naprzód w dziedzinie m.in. automatyzacji biurowej, umożliwiając tworzenie cyfrowych robotów, które wspierają pracowników w realizacji zadań i procesów biznesowych. Cyfrowi pracownicy działając na komputerach i systemach IT, naśladują działania ludzkie poprzez interakcję z interfejsami aplikacji i systemów, tak jakby to robił człowiek, bez potrzeby wprowadzania zmian w kodzie tych systemów. Jednym z kluczowych atutów RPA jest zdolność do realizacji zadań z wysoką precyzją i wykluczeniem błędów, a skuteczność ta zależy od profesjonalnego zaprojektowania i nadzorowania przepływów automatyzacyjnych. W wywiadzie z Prezesem Zarządu PIRXON SA Bartoszem Sobolewskim porozmawiamy o tym, jak jego firma wdraża tę innowacyjną technologię, jakie korzyści przynosi ona przedsiębiorstwom oraz jakie wyzwania stoją przed branżą RPA. czytaj więcej


 

Konsekwentnie dostosowujemy się do potrzeb klientów

Od otwarcia pierwszego salonu, marka SMOKE stawia na precyzyjne określanie i zaspokajanie oczekiwań klientów. Jak podkreśla Maciej Król, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Detalicznej – to właśnie troska o potrzeby konsumentów przyczyniła się do sukcesu i uznania, jakim marka SMOKE cieszy się na rynku. czytaj więcej


 

Tworzymy przestrzeń, w której klienci nie spieszą się z wyborem produktów

Douglas to jedna z najbardziej znanych i renomowanych marek kosmetycznych w Europie. Firma specjalizuje się w sprzedaży luksusowych perfum oraz kosmetyków i od wielu lat zdobywa zaufanie wielu klientów, dzięki stałemu unowocześnianiu salonów sprzedaży oraz wysokiej jakości obsługi. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Magdalena Przybysz, Expansion and Investment Director CEE w Douglas Polska – chcemy stale unowocześniać przestrzeń, aby maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność oraz by klient czuł się w niej jak najbardziej komfortowo. czytaj więcej

 


W relacjach biznesowych stawiamy na pełną transparentność

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem specjalizującym się w technicznej obsłudze nieruchomości. Rozmawiamy z Rafałem Baranowskim, Prezesem Zarządu oraz Bartoszem Jodko, Dyrektorem TechFM w firmie ATALIAN Polska między innymi nt. specyfiki działalności firmy, jej kluczowych obszarów funkcjonowania, mocnych stron, codziennych wyzwań i relacji biznesowych, szczególnie w kontekście sektora RETAIL który, jak twierdzą nasi Rozmówcy – jest dla firmy niezwykle ważny. czytaj więcej


i wiele więcej! – kliknij i czytaj online!


 

Tagi: Rozwój sieci handlowych
Oceń artykuł:

Fot: Modern Store Źródło: Modern Store

Modern Store 2024 – już dostępny online!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.