Trudna sytuacja geopolityczna, hybrydyzacja pracy i nieustanny rozwój e-commerce’u to czynniki, których nie można dzisiaj pominąć, myśląc o przyszłości firmy, optymalizacji kosztów i zyskach. Źródłem dostępu do Internetu dla zdecydowanej większości przedsiębiorstw jest łączność przewodowa: podatna na awarie, droga w instalacji, ograniczona w zasięgu. Zależność wyłącznie od tradycyjnych łączy kablowych to bomba zegarowa – mówi Jarosław Nowicki, Prezes ACO Solutions, dostawcy profesjonalnych sieci bezprzewodowych dla sektora enterprise. czytaj więcej
Provost proponuje rozwiązania w zakresie projektowania, rozwoju i profesjonalnego zagospodarowania przestrzeni. Firma założona w 1963 roku ma w swojej ofercie także kilka interesujących rozwiązań dla sieci sklepów detalicznych, a dysponując sześcioma zakładami produkcyjnymi w Europie, ośmioma magazynami oraz siecią regionalnych agencji i doradców techniczno-handlowych, błyskawicznie reaguje na potrzeby klientów. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją François Bontemps, Dyrektor Generalny Provost Polska – z 60-letnim doświadczeniem patrzymy w przyszłość z ufnością i determinacją, gotowi stawić czoła wyzwaniom, które przed nami stoją. czytaj więcej
W sektorze handlu detalicznego projektowanie i aranżacja wnętrz sklepów tradycyjnych odgrywa dziś kluczową rolę w wyróżnieniu się na tle konkurencji. W obliczu silnej konkurencji i zmieniających się preferencji konsumentów, sklepy muszą stawiać na unikalność i innowacyjność, aby przyciągnąć więcej klientów. Zapytaliśmy ekspertów z branży retail o trendy, które pomagają kreować unikalną tożsamość marki. Z publikacji dowiemy się również w jaki sposób aranżowane są dziś przestrzenie, aby zwiększyć ich atrakcyjność dla odwiedzających; jaką rolę odgrywa w nich nowoczesna technologia i jakie kierunki rozwoju obierają sieci sprzedaży w kontekście zmian zachodzących w handlu i preferencjach zakupowych konsumentów. czytaj więcej
Admetrics zajmuje się budowaniem rozpoznawalności brandów i zwiększaniem efektywności działań marketingowych. Zespół specjalistów marki zajmuje się efektywnym performance marketingiem. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Hanną świątek, Vice Prezes Admetrics – wyróżniają nas konkretne działania, liczne narzędzia i rzeczywisty wzrost. Tworzymy kampanie wielokanałowe i realizujemy wyznaczone cele. czytaj więcej
Technologia Robotic Process Automation (RPA) stanowi istotny krok naprzód w dziedzinie m.in. automatyzacji biurowej, umożliwiając tworzenie cyfrowych robotów, które wspierają pracowników w realizacji zadań i procesów biznesowych. Cyfrowi pracownicy działając na komputerach i systemach IT, naśladują działania ludzkie poprzez interakcję z interfejsami aplikacji i systemów, tak jakby to robił człowiek, bez potrzeby wprowadzania zmian w kodzie tych systemów. Jednym z kluczowych atutów RPA jest zdolność do realizacji zadań z wysoką precyzją i wykluczeniem błędów, a skuteczność ta zależy od profesjonalnego zaprojektowania i nadzorowania przepływów automatyzacyjnych. W wywiadzie z Prezesem Zarządu PIRXON SA Bartoszem Sobolewskim porozmawiamy o tym, jak jego firma wdraża tę innowacyjną technologię, jakie korzyści przynosi ona przedsiębiorstwom oraz jakie wyzwania stoją przed branżą RPA. czytaj więcej
Od otwarcia pierwszego salonu, marka SMOKE stawia na precyzyjne określanie i zaspokajanie oczekiwań klientów. Jak podkreśla Maciej Król, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Detalicznej – to właśnie troska o potrzeby konsumentów przyczyniła się do sukcesu i uznania, jakim marka SMOKE cieszy się na rynku. czytaj więcej
Douglas to jedna z najbardziej znanych i renomowanych marek kosmetycznych w Europie. Firma specjalizuje się w sprzedaży luksusowych perfum oraz kosmetyków i od wielu lat zdobywa zaufanie wielu klientów, dzięki stałemu unowocześnianiu salonów sprzedaży oraz wysokiej jakości obsługi. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Magdalena Przybysz, Expansion and Investment Director CEE w Douglas Polska – chcemy stale unowocześniać przestrzeń, aby maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność oraz by klient czuł się w niej jak najbardziej komfortowo. czytaj więcej
ATALIAN jest międzynarodowym koncernem specjalizującym się w technicznej obsłudze nieruchomości. Rozmawiamy z Rafałem Baranowskim, Prezesem Zarządu oraz Bartoszem Jodko, Dyrektorem TechFM w firmie ATALIAN Polska między innymi nt. specyfiki działalności firmy, jej kluczowych obszarów funkcjonowania, mocnych stron, codziennych wyzwań i relacji biznesowych, szczególnie w kontekście sektora RETAIL który, jak twierdzą nasi Rozmówcy – jest dla firmy niezwykle ważny. czytaj więcej