Po wielkim otwarciu salonów stacjonarnych w Czechach i Rumunii, MARC O’POLO kontynuuje międzynarodowy rozwój koncentrując się na działalności online. W planach ma uruchomienie sklepu internetowego w wyżej wymienionych państwach oraz wdrożenie programu lojalnościowego dla Klientów w sześciu nowych krajach.
Dzięki nowym wersjom sklepów online, marc-o-polo.com/pl-pl/ oraz marc-o-polo.com/cs-cz/, Klienci w Polsce oraz Czechach mogą robić zakupy w ojczystych językach. Od połowy grudnia 2019 r., anglojęzyczna strona internetowa marc-o-polo.com będzie dostępna również w Rumunii i na Węgrzech.
- Bliski związek między światem online i offline jest centralnym filarem naszej strategii korporacyjnej. Nowe międzynarodowe sklepy internetowe są ważnym krokiem dla naszej dalszej ekspansji za granicą, a program członkowski MARC O’POLO wspiera rosnącą lojalność międzynarodowych Klientów
- mówi Dieter Holzer, CEO MARC O’POLO AG.
Po udanym uruchomieniu programu lojalnościowego MARC O’POLO Members wiosną tego roku w Niemczech, marka wdraża go również na arenie międzynarodowej. Klienci w Belgii, Francji, Holandii, Polsce, Czechach i Rumunii mogą teraz zbierać punkty, otrzymywać kupony i korzystać z ekskluzywnych usług, takich jak Click & Collect i Reserve & Collect