Dwa butiki w Starym Browarze przeszły w ostatnich tygodniach metamorfozy. Poznańska marka fashion Bizuu oraz multibrand z ekskluzywnym obuwiem i odzieżą Via della Spiga otworzyły lokale w nowych odsłonach. Odświeżone aranżacje odzwierciedlają charakter każdej z marek.
Do lokalu Bizuu na parterze Pasażu wprowadzono nową kolorystykę i wyposażenie. Projekt wnętrza zdeterminował styl marki: miks nowoczesnego boho i vintage. W nowej aranżacji wykorzystano tonacje pudrowego różu, flagowego koloru Bizuu, oraz tapetę z dyskretnym logo brandu. Do stworzenia nowej lady i części półek wykorzystano lastriko - pattern przeżywający obecnie wielki powrót w designie. Projektantka Zuzanna Wachowiak specjalnie dla Bizuu stworzyła z naturalnego drewna regały na akcesoria. Całość dopełniają meble i akcesoria vintage - skórzany fotel i wzorzysty dywan.
Klient odwiedzający nasz nowy butik ma się poczuć swobodnie, przyjemnie. Chcemy, by podczas wizyty mógł się odprężyć, poczuć ciepły klimat i domową atmosferę w luksusowym wydaniu
– mówi Anna Urbańska, PR & Marketing Manager Bizuu.
Bizuu to marka premium, która powstała w 2010 roku. Jej ubrania wyróżnia kobiecy styl boho w nowoczesnych interpretacjach. Marka – podobnie jak duet projektantek - wywodzi się z Poznania i tutaj ma swoje najwierniejsze grono klientek. W Starym Browarze powstał też pierwszy butik; aktualnie Bizuu posiada siedem sklepów w największych miastach Polski.
Butik jak w Mediolanie
Renowację i zmianę aranżacji przeszedł także butik Via della Spiga. Luksusowe produkty prezentowane w sklepie zyskały świeżą oprawę dzięki nowej kolorystyce i wyposażeniu wnętrza lokalu. Właściciele sklepu postawił na eleganckie odcienie zieleni, szlachetny welur, którym obito siedziska w sklepie i przymierzalniach, oraz drewno orzechowe. Ściany zostały pokryte panelami z alkantary w odcieniu ciepłego beżu.
Inspiracje do aranżacji wnętrza zostały zaczerpnięte z luksusowych salonów mody w Mediolanie oraz w Paryżu, m.in. Dolce Gabbana, Gucci czy Dior
- mówi manager butiku Via della Spiga, Mateusz Kozłowski.
Via della Spiga to sklep multibrandowy z ekskluzywną odzieżą oraz obuwiem luksusowych marek.
Nasza firma ma już ponad 25 letnie doświadczenie w branży fashion. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą hurtową produktów marek premium i wprowadzaniem ich na rynek polski. Widząc duży potencjał w sprzedaży detalicznej, postanowiliśmy otworzyć własny butik i uznaliśmy, że najlepszym miejscem na niego będzie Stary Browar
- mówi Kozłowski.
Metamorfoza sklepu Via della Spiga w Starym Browarze związana jest z rozbudowaniem oferty o produkty m.in. Casadei, Le Silla, Red Valentino, Escada, No. 21, Philipp Plein, Moschino, Sergio Rossi.