MediaMarktSaturn Polska zamknął z dniem 31 marca sklep internetowy redcoon.pl. Decyzja ta została podjęta po strategicznym zamknięciu tej marki w całej Europie przez jej właściciela MediaMarktSaturn Retail Group. W Polsce sieć skupia się na wielokanałowym rozwoju i umacnianiu pozycji swojego brandu MediaMarkt.
Sklep redcoon.pl był w portfolio MediaMarktSaturn Polska od 2016 roku i funkcjonował jako Pure Player. W ramach przyjętej strategii koncentracji na jednej silnej marce zarząd polskiej spółki zdecydował o zakończeniu działalności sklepu redcoon.pl. Zaprzestanie działalności handlowej nie wpływa na zobowiązania redcoon.pl.
MediaMarkt jest jedną z najsilniejszych marek pod względem rozpoznawalności. Dlatego zdecydowaliśmy skoncentrować się wyłącznie na rozwoju wszystkich kanałów tego brandu. Dzięki temu uzyskamy jeszcze lepszy efekt synergii, wykorzystując przy tym wszelkie możliwe punkty kontaktu z klientem. Stawiamy na zapewnienie naszym klientom różnorodnych, pozytywnych doświadczeń zakupowych, zarówno on-, jak i offline. Takich możliwości nie daje oferta Pure Player
– mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Sieć MediaMarkt dynamicznie rozwija swoją obecność na polskim rynku. Ostatnio rozpoczęła współpracę z Allegro, uruchamiając tym samym kolejny kanał dotarcia do użytkowników nowoczesnych technologii. Kolejną nowością na rynku jest wprowadzenie przez MediaMarkt usługi dostawy tego samego dnia. Klienci cenią markę nie tylko za szeroki asortyment, ale również rozbudowaną ofertę usług. Obejmuje ona m.in. instalację, pierwsze uruchomienie i konfigurację urządzeń, podłączenie sprzętu AGD do sieci gazowej, elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. W MediaMarkt można również zawrzeć umowę o usługi sieci Orange i Telewizji NC+, zabezpieczyć urządzenia mobilne folią lub szybą ochronną oraz skorzystać z punktu napraw ekspresowych, aby wymienić baterię, wyświetlacz lub dokonać innej, drobnej naprawy smartfona.