MediaMarkt startuje z nową ofertą reklam sponsorowanych na swojej platformie e-commerce

2024-03-25 | 06:00

Zajmująca się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej marka MediaMarkt mocno stawia na rozwój nowoczesnych rozwiązań e-commerce i w ostatnim czasie wprowadziła do swojego sklepu internetowego funkcję Retail Media. To innowacyjna forma sprzedaży, która umożliwia lepszą prezentację produktów, najczęściej poszukiwanych przez klientów!

Nowe funkcjonalności platform zakupowych 

Funkcja Retail Media, czyli opcja reklam sponsorowanych, daje wyjątkowe możliwości prezentacji i promocji marek oraz produktów w taki sposób, aby zwiększyć ich widoczność i świadomość na platformie zakupowej MediaMarkt. Dzięki temu produkty dostawców szybciej dotrą do świadomości konsumenta, w bardziej naturalny sposób. Ta funkcja daje dostawcom, w tym przypadku partnerom MediaMarkt – więcej możliwości współpracy i prezentacji swoich produktów. Dzięki temu mogą efektywniej realizować swoje cele, a w szczególności docierać do klientów z dokładnie tymi produktami, których konsumenci najbardziej potrzebują.
 
Retail Media to nowoczesne rozwiązanie oparte na mierzalnych danych, które zwiększa widoczność produktów na ostatnim etapie tzw. "lejka zakupowego". Czyli wtedy, gdy konsument jest już nastawiony na dokonanie zakupu. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego algorytmu, proces wyświetlania wyników w sklepie internetowym staje się zindywidualizowany dla każdego klienta, w zależności od tego, jakie są jego zainteresowania zakupowe. To również bardzo dobre rozwiązanie dla konsumenta. Zamiast niepotrzebnych rozpraszaczy i przeglądania wielu produktów, ogląda jedynie te reklamy, które potencjalnie mogą go zainteresować. Takie podejście z pewnością ułatwia proces zakupu, a co równie istotne - oszczędza mnóstwo czasu. 

Nowoczesny e-commerce w MediaMarkt

MediaMarkt, lider branży elektroniki użytkowej w Polsce, ujawnił właśnie innowacyjną funkcję na swojej platformie. Ten dodatek nie tylko zapewnia nieocenione wsparcie dla naszej współpracy z dostawcami, ale także przybliża nas do naszych klientów. Dzięki tym nowym możliwościom MediaMarkt w Polsce umacnia swoją pozycję lidera w nowoczesnym, zorientowanym na klienta marketingu internetowym w branży. To innowacyjne rozwiązanie odzwierciedla rosnący trend wśród znanych światowych i europejskich sprzedawców detalicznych - mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Saturn Polska.

Dołączenie Polski jako kolejnego kraju oferującego rozwiązania Retail Media i bycie pierwszym graczem na polskim rynku, który je wdrożył to ważny krok w dalszym rozwoju naszej działalności na poziomie międzynarodowym. Dzięki współpracy w obszarze rozwoju e-commerce, cała nasza grupa może rozbudowywać swoje możliwości, aby zaproponować klientom ofertę, która będzie najlepiej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań  - mówi Torsten Ahlers, Managing Director Media-Saturn Marketing GmbH. 

MediaMarkt stawia sobie za priorytet Customer Experience we wszystkich kanałach zakupowych, intensywnie rozwijając swoje narzędzia online. Wprowadzenie rozwiązania Retail Media jest kolejnym, po uruchomieniu aplikacji mobilnej i nowego sklepu internetowego, działaniem marki plasującym ją zdecydowanie na pozycji lidera w obszarze nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wśród sprzedawców elektroniki użytkowej.  

Tagi: Media Markt Snjezana Bandner Retail Media Torsten Ahlers
Oceń artykuł:

Źródło: MaediMarkt

MediaMarkt startuje z nową ofertą reklam sponsorowanych na swojej platformie e-commerce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.