MediaMarkt przedstawia Wirtualnego Tech-Eksperta

2022-08-31 | 11:00

W ostatnich dniach MediaMarkt zaskoczył wszystkich – jego Facebookowy profil przejął…Media Marek! Jako pierwsza marka w Polsce MediaMarkt wprowadził wirtualnego tech-eksperta, wkraczając tym samym na nowy poziom komunikacji i kreując nowe trendy.

Skąd wziął się pomysł na wirtualnego influencera? Postępująca digitalizacja, w tym rozwój sztucznej inteligencji otwierają przed nami nowe możliwości w różnych obszarach życia. Nikogo dziś już nie dziwi przenoszenie aktywności do Internetu oraz przenikanie się świata realnego i wirtualnej rzeczywistości. Świat technologii zmienia się w niesamowitym tempie, co chwilę zaskakując nas nowymi trendami. Jednym z nich jest powstanie wirtualnych influencerów, którzy zdobywają coraz większą popularność, szczególnie w krajach azjatyckich.

Wirtualny influencer?

To cyfrowa postać wykreowana na człowieka. Stoi za nim twórca odpowiadający za jego wygląd, zachowania oraz treści prezentowane przez awatara na swoim portalu. Firmy świadome tego trendu tworzą własnych bohaterów lub współpracują z już istniejącymi, „niezależnymi” influencerami przy kampaniach reklamowych. Z tym interesującym zjawiskiem możemy się spotkać coraz częściej również w krajach europejskich.

MediaMarkt znany jest z niestandardowych, inspirujących fanów marki działań. Tym razem jako pierwszy w Polsce wprowadził brand hero marki - wirtualnego tech-eksperta Media Marka.  

- W MediaMarkt zawsze sięgamy po innowacyjne rozwiązania w różnych obszarach naszej działalności. Zależy nam na budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z użytkownikami nowych technologii, kreowaniu jak najlepszych doświadczeń zarówno w kontaktach z naszą marką, jak i nowoczesną elektroniką. Dlatego właśnie stworzyliśmy postać, która będzie mogła dzielić się szerzej wiedzą technologiczną oraz wspierać użytkowników w obszarze nowych rozwiązań. Pasja i zaangażowanie Media Marka mają realną wartość dla fanów technologicznych

– mówi Magdalena Nafalska-Knieć, Brand Strategy and Marketing Planning Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Kim jest MediaMarek?

Marek to 35-letnia wirtualna, męska postać, przed którą nowe technologie nie mają żadnych tajemnic. Zna najnowsze trendy i lifehacki, a jego rekomendacje pomagają ułatwić życie oraz doświadczać więcej i mocniej. Prezentuje się zawsze w jednej ze swoich stylizacji w modnych odcieniach czerwieni. Jego osobowość to połączenie najlepszych cech influencerów technologicznych - jest źródłem informacji o nowinkach, promocjach i smart shopping.

MediaMarkt od lat wyznacza trendy, inspirując użytkowników nowych technologii do odkrywania nieograniczonych możliwości nowoczesnej elektroniki. Zaangażowanie wirtualnego influencera pozwoli marce jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i zapoznać z szeroką ofertą produktów i usług sieci sprzedaży. Nowy członek zespołu – Media Marek będzie wspierał markę w jej komunikacji w mediach społecznościowych, będąc bliżej fanów marki.

Tagi: MediaMarkt Magdalena Nafalska-Knieć
Oceń artykuł:

Źródło: MediaMarkt

MediaMarkt przedstawia Wirtualnego Tech-Eksperta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.