Sklep w Rumii zajmuje powierzchnię 675 mkw, z kolei w Lesznie klienci będą mieli do dyspozycji komfortową przestrzeń zakupową o wielkości 520 mkw, poświęconą w całości nowym technologiom. Będą to kolejno 81 i 82 sklep w Polsce.
MediaMarkt oferuje szeroki wybór produktów elektroniki użytkowej, sprzętu AGD i RTV, gier i konsol czy akcesoriów komputerowych i oprogramowania. Sieć od 26 lat jest dostępna w Polsce, przyciągając klientów atrakcyjnymi cenami, szerokim asortymentem i usługami. Marka posiada liczne sklepy stacjonarne w wielu miastach, oferując klientom możliwość bezpośredniego sprawdzenia produktów przed zakupem. Dostępny również sklep internetowy pozwala z kolei na wygodne zakupy online z dostawą do domu lub odbiorem w sklepie. Dla stałych klientów MediaMarkt oferuje program lojalnościowy myMediaMarkt, który umożliwia zbieranie punktów za zakupy i wymienianie ich na atrakcyjne rabaty oraz specjalne oferty dostępne tylko dla członków programu.
- Bardzo się cieszę z otwarć kolejnych marketów w Polsce. To dla nas ważny moment, ponieważ możemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dostarczać im najnowsze technologie oraz doskonałą obsługę w kolejnych lokalizacjach. Nasze nowe placówki zostały zaprojektowane z myślą o komforcie klientów, z uwzględnieniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Każde nowe otwarcie to dla nas nie tylko możliwość rozszerzenia działalności, ale przede wszystkim szansa na wzmocnienie relacji z lokalnymi społecznościami. Wierzymy, że nasze sklepy staną się miejscem, gdzie klienci będą mogli nie tylko nabyć najnowsze urządzenia, ale także uzyskać fachową poradę i wsparcie. Jesteśmy dumni z tego, że możemy otworzyć nasze drzwi dla klientów z Rumi oraz Leszna, oferując im szeroką gamę produktów, ułatwiających codzienne życie – Sebastian Paciorek, Expansion Manager z MediaMarkt Polska.
Dwa wielkopowierzchniowe sklepy MediaMarkt będą świętować swoje otwarcie już 27 czerwca, natomiast pozostałe 80 sklepów właśnie przechodzi modernizację i optymalizację, aby jeszcze lepiej służyć klientom. Niedawno marka otworzyła 10 kolejnych sklepów po remoncie.
- Niedawno, po przebudowie, otworzyliśmy kolejne sklepy naszej sieci w odświeżonej wersji. Dostosowaliśmy asortyment i jego ułożenie do preferencji naszych klientów oraz dodaliśmy im świeżości. Już za kilka dni z kolei będziemy świętować otwarcie kolejnych marketów. A to jeszcze nie wszystkie otwarcia, nad którymi pracujemy w tym roku. Cieszę się, że nasza strategia oraz ciężka praca naszej ekipy przynosi widoczne efekty. Wszystko to pozwala nam realizować naszą misję stawania się Mistrzem Technologicznych Doświadczeń (Experience Champion)
– mówi Marcin Sibiński, Dyrektor Rozwoju Sieci Sklepów w MediaMarkt Polska.