Sieć Media Expert osiągnęła liczbę 500 elektromarketów. Ze sklepów, usytuowanych zarówno w galeriach, parkach handlowych, jak i budynkach wolnostojących, mogą dziś korzystać mieszkańcy 426 polskich miast. Jubileuszowe otwarcie przypadło Tarnobrzegowi, choć jeszcze w tym miesiącu otwarte zostaną sklepy w Pelpinie, Siedlcach i Świętochłowicach. „Ostatni rok z pewnością dostarczył wielu nieoczekiwanych komplikacji, ale obrany wcześniej kurs rozwoju został utrzymany.
Strategia ekspansji dziś materializuje się w liczbie 500 sklepów. Liczba ta ma oczywiście jedynie wymiar symboliczny, nie jest naszym limitem i z pewnością nie zatrzymamy się w dążeniu do dalszego umacniania swojej pozycji na rynku. Chcemy podnosić konkurencyjność, kompetencje, standardy obsługi oraz budować bliskie relacje z naszymi Klientami” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Media Expert wzmacnia również logistyczne aspekty swojej działalności. Inwestycje w nowoczesne powierzchnie magazynowe w kluczowych lokalizacjach w centralnej części kraju pozwalają sieci na konsekwentny rozwój strategii omnichannel oraz skracanie czasu dostaw, zarówno do klientów indywidualnych, jak i do sklepów stacjonarnych. Według najnowszego badania Mediapanel, sklep internetowy sieci jest wymieniany w trójce najchętniej odwiedzanych serwisów e-commerce w Polsce.