Marka Puma otworzyła dwa salony w formacie pop-up w Designer Outlet Warszawa oraz Designer Outlet Sosnowiec. To tymczasowe sklepy z niepowtarzalnymi okazjami – produkty są przecenione nawet do – 80%. Taki format to coraz chętniej wykorzystywany model sprzedaży, który upodobali sobie klienci.
Puma Last Pieces to dodatkowe salony, które powstały obok stałych sklepów marki od dawna funkcjonujących w każdym z centrów Designer Outlet. Klienci znajdą w nich unikalne okazje cenowe, które przygotowane zostały tylko na określony czas. W pop-upach nie brakuje kultowych bluz, T-shirtów i odzieży funkcjonalnej tej kultowej marki. Należy się jednak spieszyć, sklepy Last Pieces mają format tymczasowy, więc kto pierwszy, ten lepszy.
Puma to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych producentów odzieży sportowej i athleisure. Symbol skaczącego kota to znak solidnej jakości i świetnego designu. Fakt ten doceniają zarówno sportowcy, którzy chętnie podejmują współpracę, jak i marki luksusowe, przykładem jest Porsche, Philippe Stark czy Aleksander McQueen. Słynną ambasadorką firmy została gwiazda muzyki pop Rihanna. Wszystko to sprawia, że Puma jest jednym z najczęściej wybieranych brandów typu komfort.
Sklepy tymczasowe to cały czas nowość, z której chętnie korzystają zarówno marki mass marketowe jak i luksusowe. Decydują się na pop-up store, ponieważ jest to forma sprzedaży, którą doceniają klienci. Świadomość czasowej ekskluzywności, kiedy oferta jest dostępna w określonym terminie, a potem znika, daje odczucie, że nie wszyscy mają do niej dostęp. Automatycznie staje się zatem pożądana.