Sklep Lush w Manufakturze będzie drugim sklepem w Polsce, z nową dla marki koncepcją wystroju wnętrza ReMind. Zgodnie z tym co sugeruje nazwa tego konceptu, przestrzeń sklepu ma przypominać zarówno klientom, jak i pracownikom o wartościach marki, które w Lush są najważniejsze. Wyraźne wyeksponowane i szczegółowe opisy składników, historie ich pozyskiwania i jasne rozmieszczenie poszczególnych kategorii to właśnie esencja ReMind.
W duchu ReMind po raz pierwszy w Polsce dostępne będą również ulubione produkty z archiwów Lush. Będą to kosmetyki z różnych kategorii, za którymi klienci tęsknili najbardziej, a które do dłuższego czasu nie były produkowane.
Działania proekologiczne i wspierające zrównoważony rozwój, z których marka jest znana, widoczne są również w podejściu do urządzania wnętrza. We wszystkich sklepach, Lush dokłada wszelkich starań by począwszy od podłóg, a skończywszy na blatach roboczych, wykorzystywać materiały pochodzące z najbardziej etycznych źródeł i nadające się do recyklingu.
Wybór Manufaktury na trzecią lokalizację był podyktowany wyjątkowym charakterem tego centrum handlowego. Wspólne wartości i podejście do klientów są niezaprzeczalnym atutem i powodują, że obie strony są bardzo podekscytowane na rozpoczęcie współpracy.
Sklep w Manufakturze będzie miał 85m2 i podobnie do pozostałych dwóch sklepów, będzie podzielony na strefy dedykowane różnym kategoriom produktów. Klienci będą mieli możliwość powąchać i dotknąć kosmetyków, a także skonsultować swoje potrzeby i wybrać to co najbardziej im odpowiada.
- Chcemy, aby zakupy u nas były jak najlepszym doświadczeniem i z niecierpliwością czekamy na powitanie klientów w łódzkiej Manufakturze - mówi przedstawiciel marki Lush.
W dniu otwarcia odwiedzający będą mieli wyjątkową możliwość własnoręcznego zrobienia produktów Lush. Warsztaty będą odbywać się o godzinie 14:00 oraz 18:00.
Ponadto dla pierwszych 100 osób, które zrobią zakupy za minimum 150 zł w nowym sklepie przewidziany jest prezent.