Marka Klif z tytułem SUPERBRANDS 2019

2018-11-16 | 10:06

W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.

Uznanie Klientów i zaufanie jakie pokładają w marce Klif to efekt konsekwentnego budowania wizerunku Klifu i długoletnie umacnianie pozycji marki w segmencie premium. Spójna komunikacja, bardzo wyraźna, wyjątkowa identyfikacja wizualna oraz idące za tym oferta i dobór najemców zaowocowały tym, że zbudowaliśmy silną, pozytywnie postrzeganą markę

– podkreśla Agnieszka Beata Sawicka reprezentująca Dom Mody Klif.

Ofertę uzupełniają różnorodne udogodnienia dla Klientów, dzięki którym zakupy są prawdziwą przyjemnością i relaksem dla naszych Gości

– dodaje Michał Bogaczyński reprezentujący Galerię Klif w Gdyni.

Proces weryfikacji rynkowej jaki przechodzą firmy, by otrzymać tytuł Superbrands jest bardzo surowy. Do badania nie można się zgłosić, laureaci wybierani są na podstawie rygorystycznego procesu certyfikacji i dopiero po otrzymaniu pozytywnej opinii mogą uzyskać tytuł Superbrands. Proces oparty jest na dwóch etapach: największym badaniu konsumenckim na polskim rynku (realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek) i głosowaniu powołanej przez Superbrands Rady Marek, która składa się z wybitnych ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Marki oceniane są każdorazowo w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki obydwu etapów postępowania kwalifikacyjnego.

Najważniejszym czynnikiem, który decyduje czy dana firma zostanie uhonorowana tytułem Superbrands jest Indeks Siły Marki czyli różnica polecania i odradzania danej marki. Poza tym pod uwagę brane są inne opinie konsumentów m.in. zaufanie, atrakcyjny wizerunek i wysoka jakość.  Dopiero te wyniki oceniają powołani eksperci. Marka Klif tytuł Superbrands otrzymała już po raz trzeci.

Tagi: Dom Mody KLIF Galeria Klif Gdynia Superbrands 2019 Nagrody i wyróżnienia
Oceń artykuł:

Źródło: Klif

Marka Klif z tytułem SUPERBRANDS 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.