Podczas Polskiego Kongresu Klimatycznego zostanie zainaugurowana kampania „Robi Klimat”, która jest ważnym elementem nowej strategii ESG marki Leroy Merlin. Obejmuje ona szereg pozytywnych zmian, które opierają się o synergię ekologii z ekonomią i wdrażane są w różnych obszarach działalności firmy. „Robi Klimat” obejmuje sektory produkcji i oszczędzania prądu oraz ciepła, uzdatniania i oszczędzania wody, oraz asortyment pochodzący z odpowiedzialnej, zrównoważonej produkcji. To także szeroko zakrojone działania społeczne i edukacyjne, realizowane z udziałem prężnie działającej od lat Fundacji Leroy Merlin.
Kampania „Robi Klimat” stała się doskonałą okazją do zaprezentowania szerokiej, kompleksowej oferty usług z zakresu ekologicznego i pasywnego budownictwa, jakie świadczy Leroy Merlin dla biznesu, oraz możliwości współpracy z partnerami B2B a także społecznymi, czy samorządowymi.
Jako lider rynku z bogatą ofertą w sektorze produktów zebranych pod szyldem „Oszczędny dom” Leroy Merlin oferuje konkurencyjne warunki współpracy oraz innowacyjne rozwiązania w ramach zielonej ekonomii na rynku budowlanym.
Leroy Merlin Polska to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych, zlokalizowanych w niemal każdym województwie, oraz sklep internetowy http://leroymerlin.pl