LANCERTO nie wyrzuca ubrań

2022-10-17 | 08:00

Sprzedaż całej kolekcji – aż do ostatniej sztuki – to zasada przyświecająca LANCERTO. Polska marka premium tak projektuje i szyje swoje ubrania, a następnie planuje ich sprzedaż, by ani jeden egzemplarz nie trafił na śmieci czy do utylizacji.

100 miliardów – tyle nowych sztuk ubrań powstaje co roku. Z tego aż 92 miliony ton trafiają na wysypiska śmieci . To zatrważające ilości mające olbrzymi negatywny wpływ na środowisko. Skalę tę łatwiej sobie uświadomić, jeśli wyobrazimy sobie, że co sekundę wyrzucana jest cała ciężarówka odzieży . Co gorsza często są to ubrania nowe, które nigdy nie trafiły do klientów. Niesprzedane elementy starych kolekcji nie tylko trafiają na wysypiska. Mogą być także utylizowane lub wysyłane np. do Afryki.

LANCERTO nie wyrzuca ubrań

Wbrew powszechnej praktyce postępuje LANCERTO, polska marka odzieży premium, która tak projektuje swoje kolekcje, by nigdy nie wyrzucać ich elementów.

– Stale dążymy do sytuacji, w której nie marnuje się ani jedna sztuka odzieży. Postępujemy w myśl zasady „mniej znaczy więcej”. Stawiamy na minimalizm zarówno pod względem krojów, kolorów, jak i liczby szytych egzemplarzy. Analizujemy historyczne dane sprzedażowe, dzięki czemu większość kolekcji sprzedajemy już w pierwszych tygodniach po premierze. Nie wycofujemy, nie wyrzucamy i nie utylizujemy też starszych kolekcji. Sprzedajemy je w atrakcyjnych cenach w outletach i online

– opowiada Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Szafa na lata

LANCERTO nakłania także swoich klientów do tworzenia „zrównoważonej garderoby” – świadomego kupowania ubrań na lata zamiast ślepego podążania za chwilowymi trendami i zaopatrywania się w nową odzież co kilka miesięcy a nawet tygodni.

– Nasze kolekcje to tzw. klasyki o ponadczasowym charakterze, które długo nie wyjdą z mody i sprawdzą się w każdej szafie. Wszystkie nasze ubrania szyte są z jakościowych tkanin, a ich wykończenie jest na wysokim poziomie, co dodatkowo wydłuża ich długość życia. Wszystko po to, by służyły naszym klientom przez wiele sezonów – kontynuuje Michał Grochala.

Wsparcie klientów podczas zakupów

Kroki podejmowane przez markę na etapie projektowania, szycia i sprzedaży to jedno. Kolejną, równie istotną kwestią jest to, co dzieje się z odzieżą, gdy trafi już do klientów. To oni decydują o tym, kiedy i dlaczego się jej ewentualnie pozbyć. Jednym z głównych powodów rezygnacji z ubrań jest ich niewłaściwe dopasowanie.
 
– Okazuje się, że coś wydawałoby się tak oczywistego, jak wybranie rozmiaru może być problematyczne dla kupujących, którzy często czują się zagubieni w dostępnych tabelach wymiarów. Dlatego w LANCERTO robimy wszystko, by im w tym pomóc – wprowadzamy rozwiązania, które już na etapie zakupów pomogą klientowi wybrać idealne ubranie – opowiada Michał Grochala.

Aby ułatwić właściwy dobór ubrań LANCERTO udostępniło usługę Fit Findera – przewodnika, który uczy użytkowników, jak właściwie dobrać rozmiar, by ubranie pasowało idealnie. Marka ma w planach wdrożenie kolejnych udogodnień, które jeszcze lepiej wesprą klientów w procesie zakupowym i pomogą im wybrać ubranie, które będzie im służyło latami.

Tagi: Lancerto Michał Grochala
Oceń artykuł:

Źródło: Lancerto

LANCERTO nie wyrzuca ubrań

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.