Klientów przywita luksusowa przestrzeń o powierzchni 178 m2, sprzyjająca komfortowym zakupom. Głównym założeniem modernizacji jest wdrożenie najnowszego konceptu wizualnego, który reprezentuje hasło marki: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”. Lokal wyposażony zostanie w nowoczesne, drewniane meble z metalowymi akcentami. Atmosferę zdominują ciemne, eleganckie kolory, podkreślając prestiż oraz dbałość o wysoką jakość, z których znana jest marka.
– Zwiększenie powierzchni wiązało się z koniecznością zmiany lokalu, choć do nowej lokalizacji trafimy z taką samą łatwością. Znajduje się ona tuż obok poprzedniego salonu LANCERTO. Dzięki temu nasi klienci nie będą tracić czasu na szukanie naszego sklepu – powiedział Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.
To nie wszystkie zmiany. W nowej odsłonie salon zostanie również wyposażony w tablety, które pozwolą na dostęp do pełnej oferty marki. Z urządzenia będzie można zamówić dowolny produkt, którego nie ma w sklepie stacjonarnym, do przymierzenia na miejscu. Zamówienie zostanie dostarczone do punktu w 48 godzin bez dodatkowych opłat. To innowacyjne rozwiązanie sprawdza się doskonale w wielu innych sklepach LANCERTO.
W sklepie znajdą się ubrania z linii Business Mix w szerokiej gamie rozmiarów. Jest to jedna z klasycznych kolekcji, która charakteryzuje się możliwościami dopasowania produktów, jeśli chodzi o kolory czy kroje. Ponadto na półkach dostępna będzie linia LANCERTO Comfort Plus, znana z wygody i praktyczności. Dzięki wykorzystaniu wyjątkowych tkanin ubrania z tej linii są wodoodporne i nie gniotą się, zgodnie z filozofią firmy, że elegancja może iść w parze z komfortem.
To już drugi salon LANCERTO przechodzący rebranding – poprzedni znajduje się w galerii Wrocław Fashion Outlet. Marka podejmuje decyzje o modernizacji oraz otwieraniu nowych salonów bazując na pogłębionej analizie danych oraz elastycznym podejściu do zmian w portfolio swoich lokalizacji. Firma od początku stawia na zrównoważony rozwój organiczny. Na ten moment sieć liczy już 45 punktów w 36 miastach – jest to jednak proces stopniowy. Dzięki temu model biznesowy LANCERTO jest odporny na zawirowania rynkowe.