LANCERTO gotowe na zakupy klientów zagranicznych

2022-10-21 | 10:00

LANCERTO rozwija się z myślą o klientach zagranicznych. Polska marka odzieży premium uruchomiła anglojęzyczną wersję serwisu internetowego.

E-commerce to mocna strona LANCERTO. Wprowadzenie angielskiej wersji serwisu internetowego to kolejny krok w rozwoju marki w sieci. W lecie tego roku strona przeszła gruntowną metamorfozę. Proces zakupowy online został uproszczony, a mankamenty, które mógł napotkać klient, usunięte. Strona zmieniła się nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale także estetycznym, nabierając bardziej nowoczesnego kształtu. Warto dodać, że zmiany zostały zaplanowane i wdrożone na podstawie wyników z badania potrzeb deklarowanych przez samych klientów.

Teraz przyszedł czas na dodanie kolejnej funkcjonalności w postaci angielskiej wersji serwisu. Także tutaj decydujące były oczekiwania klientów, którzy zamawiają kolekcje LANCERTO z różnych stron świata, m.in. z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, USA i Słowacji.

– Strona w języku angielskim to odpowiedź na zainteresowanie naszą marką wśród osób spoza Polski. Nasze ubrania zyskują coraz większą popularność i coraz lepiej sprzedają się za granicą, ale do tej pory klienci nie władający naszym językiem musieli dokonywać zakupu za pośrednictwem biura obsługi klienta. Było to niepotrzebnym utrudnieniem tak dla nich, jak i dla nas. Angielska wersja strony uprości ten proces i zdecydowanie poprawi doświadczenie zakupowe zagranicznych fanów naszych kolekcji

– mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Wraz z przełączeniem języka na angielski zmienia się także waluta – ceny prezentowane są w euro.

– LANCERTO ma ambicję, by stać się marką międzynarodową. Dziś poza Polską nasze produkty szczególną popularnością cieszą się w Czechach, Bułgarii i na Węgrzech. Z tych krajów otrzymujemy najwięcej zagranicznych zamówień. Nie ukrywamy też, że mamy apetyt na kolejne wersje językowe, nad którymi już pracujemy – kontynuuje Michał Grochala.

Obecnie zakupów na stronie lancerto.com/en/ mogą dokonywać klienci z krajów Unii Europejskiej.

 

Tagi: Lancerto Michał Grochala
Oceń artykuł:

Źródło: Lancerto

LANCERTO gotowe na zakupy klientów zagranicznych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.