Zakręcona Loteria Kameleon trwa od 3 czerwca do 17 lipca 2024 r. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy pobrać aplikację Kameleon i zrobić zakupy w dowolnym z blisko 40 brandów, w których działa program lojalnościowy Lagardère Travel Retail w Polsce – w mieście i na lotniskach. Każde 10 zł wydane z aplikacją w dowolnym z ok. 730 punktów Inmedio, Relay, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i nie tylko to 1 los, który umożliwia wirtualne zakręcenie kołem w aplikacji. Użytkownik może dziennie uzyskać aż 10 losów, a każdy z nich to szansa na wygraną jednej z 17 tys. nagród. W tej puli jest 6 tys. butelek Fuze Tea, 5 tys. kaw i 6 tys. bonów na kolejne zakupy, a także 3 vouchery na wakacje.
– W pierwszej Zakręconej Loterii, organizowanej jesienią ubiegłego roku, zarejestrowało się aż 30 tys. osób, które w sumie wykorzystały niemal 150 tys. losów. Liczba transakcji realizowanych przez tych klientów z udziałem aplikacji wzrosła o 8 proc. Co jednak ważniejsze z punktu widzenia rozwoju programu, loteria pomogła nam istotnie zwiększyć świadomość Kameleona i przyciągnąć do aplikacji wielu nowych użytkowników. Liczymy na to, że w tym roku uda się powtórzyć ten sukces – mówi Grzegorz Goworek, Kierownik ds. rozwoju omnichannel w Lagardère Travel Retail w Polsce.
W tegorocznej edycji Zakręconej Loterii Kameleon można wygrać vouchery, o wartości 10 tysięcy złotych każdy, na beztroskie wakacje z Rainbow – partnerem akcji. To nie pierwsza odsłona współpracy Lagardère Travel Retail w Polsce z Rainbow. Od 11 stycznia do 4 kwietnia 2024 r. klienci tego biura podróży przy zakupie wycieczek z oferty Lato 2024 otrzymywali w aplikacji Kameleon vouchery na zakupy na lotnisku w sklepach, kawiarniach i restauracjach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce. Regularnym partnerem Kameleona od listopada 2023 jest także DHL, który dla użytkowników aplikacji przygotowywał specjalne oferty rabatowe. Innym partnerem Kameleona był Empik: w grudniu 2023 użytkownicy programu mogli otrzymać bezpłatny kod do aplikacji Empik Go Mini w zamian za rejestrację lub transakcję z okazaniem karty Kameleon.
- W kolejnych miesiącach w Kameleonie pojawią się na pewno nowi partnerzy, z równie atrakcyjnymi ofertami – zapowiada Grzegorz Goworek.
W kwietniu spółka Lagardère Travel Retail w Polsce chwaliła się rekordowymi wzrostami w programie Kameleon. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 340 proc., a ich wartość o 400 proc. rok do roku. W 2023 r. liczba użytkowników programu zwiększyła się dwukrotnie.