Majowo-czerwcowe wydanie magazynu to także rozmowa z Łukaszem Kowalczykiem, Zastępcą Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, któy uważa, iż stuprocentowe wykorzystanie zasobów i przedmiotów, które posiadamy powinny stać się naszym ogólnospołecznym celem. Rocznie bowiem aż 1 mln ton odzieży trafia na wysypiska śmieci. Statystyki te wyraźnie wskazują na niski poziom świadomości społeczeństwa, a wśród wielu z nas nadal brakuje odpowiedzialności za otaczające nas środowisko.
Opinie ekspertów w obecnym wydaniu pisma:
- Michał Najgrodzki, Grupa Capital Park: Wszyscy jesteśmy pod wielką presją
- Krzysztof Sajnóg, Blue City: Niestety nie jesteśmy optymistami
- Norbert W. Scheele, C&A: Jest to czas niepewności dla nas wszystkich
- Alan Dudkiewicz, Business Centre Club: Bardzo negatywnie należy ocenić dotychczasowe działania rządu
- Marek Kowalski, FPP: Obroty sklepów spadły nawet o 80%
- Magdalena Kowalewska, IMMOFINANZ: W Australii są już pierwsze pozytywne oznaki stabilizacji sytuacji
- Artur Kazienko, Kazar Group: Dziś wyzwaniem jest przetrwanie
- Andrzej Słomka, Jet Line: Działania rządu powinny być nastawione na obronę miejsc pracy
- Przemysław Lutkiewicz, LPP: Najbliższe miesiące dla całej branży odzieżowej będą wyzwaniem
- Agnieszka Niewczas, Meet & Fit – Slow Food: Trudno jest powiedzieć, co czeka gastronomię w perspektywie kolejnych miesięcy
- Anna Krajczyńska, NoVa Park: Obecna sytuacja doprowadzi do głębokich zmian strukturalnych w branży RETAIL
- Igor Klaja, OTCF: Pomoc jest niezbędna
- Marcin Pabijanek, Petram House: Z całą pewnością w szybki i łatwy sposób nie powrócimy do miejsca, z którego wyszliśmy
- Maciej Ptaszyńki, Polska Izba Handlu: Część konsumentów pozostanie lojalna sprzedaży internetowej nawet po zakończeniu epidemii
- Jerzy Osika, Promedia: W biznesie wygrywa ten, kto ma lepszy wariant B
- Tomasz Wójcik, Psiaedukacja.eu: Z dnia nadzień firma zatrzymała się
- Wojciech Tulwin, Recman: Sprzedaż online nie zrekompensuje strat, jakie ponosimy każdego dnia
- Witold Bacia, RedComm: Realistycznie zakładamy, że ten rok jest już spisany na straty
- Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Nadchodzące miesiące będą bardzo trudne dla całej branży
- Stanisław Kosoń, CD Locum: Państwo powinno starać się pomóc branży kompleksowo
- Bartosz Sierakowski, Kancelaria Zimmerman i Wspólnicy: Rządowa pomoc dla przedsiębiorców w kryzysie
- Maciej Kotecki, Grupa Stalgast: Branża gastronomiczna. Co dalej?
- Agnieszka Maszewska, Jet Line: Taki czas, czyli co dobrego może przenieść kryzys?
- Marcin W. Cieśliński i Jakub Suchoń, Kancelaria BCLA: Kryzys w relacjach
- Dominik Stojek, Deloitte: Rozwarstwienie na rynku obiektów handlowych
- Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Kiedy kurz opadnie. Jaki będzie klient po pandemii?
- Paweł Skibiński, VERSEO: Reklamy Facebook ADS, a galerie handlowe
- Bartosz Górecki, Merce.com: Handel Internetowy zdaje egzamin dojrzałości
- Przemysław Dwojak, Gfk: Zachowania konsumenckie, a COVID19
- Marek Wróbel, Optiveum: Nowe wyzwania na rynku pracy - szanse i zagrożenia