Koronawirus w branży RETAIL. Poznaj opinie ekspertów

2020-05-04 | 13:00

Świat prawie się zatrzymał. Od 28 lat polska gospodarka nigdy nie spowolniła aż tak bardzo, a straty nie były liczone w miliardach. Obecnie eksperci szacują koszty rzędu od 45 mld zł do nawet 90 mld zł. Przedstawiciele Rady Poogramowej Magazynu Galerie Handlowe oraz eksperci środowisk branżowych wyrażają swoje opinie w kontekście obecnej sytuacji i prognocują najbliższą przyszłość branży.

 

Majowo-czerwcowe wydanie magazynu to także rozmowa z Łukaszem Kowalczykiem, Zastępcą Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, któy uważa, iż stuprocentowe wykorzystanie zasobów i przedmiotów, które posiadamy powinny stać się naszym ogólnospołecznym celem. Rocznie bowiem aż 1 mln ton odzieży trafia na wysypiska śmieci. Statystyki te wyraźnie wskazują na niski poziom świadomości społeczeństwa, a wśród wielu z nas nadal brakuje odpowiedzialności za otaczające nas środowisko.

Opinie ekspertów w obecnym wydaniu pisma:

  • Michał Najgrodzki, Grupa Capital Park: Wszyscy jesteśmy pod wielką presją
  • Krzysztof Sajnóg, Blue City: Niestety nie jesteśmy optymistami
  • Norbert W. Scheele, C&A: Jest to czas niepewności dla nas wszystkich
  • Alan Dudkiewicz, Business Centre Club: Bardzo negatywnie należy ocenić dotychczasowe działania rządu
  • Marek Kowalski, FPP: Obroty sklepów spadły nawet o 80%
  • Magdalena Kowalewska, IMMOFINANZ: W Australii są już pierwsze pozytywne oznaki stabilizacji sytuacji
  • Artur Kazienko, Kazar Group: Dziś wyzwaniem jest przetrwanie
  • Andrzej Słomka, Jet Line: Działania rządu powinny być nastawione na obronę miejsc pracy
  • Przemysław Lutkiewicz, LPP: Najbliższe miesiące dla całej branży odzieżowej będą wyzwaniem
  • Agnieszka Niewczas, Meet & Fit – Slow Food: Trudno jest powiedzieć, co czeka gastronomię w perspektywie kolejnych miesięcy
  • Anna Krajczyńska, NoVa Park: Obecna sytuacja doprowadzi do głębokich zmian strukturalnych w branży RETAIL
  • Igor Klaja, OTCF: Pomoc jest niezbędna
  • Marcin Pabijanek, Petram House: Z całą pewnością w szybki i łatwy sposób nie powrócimy do miejsca, z którego wyszliśmy
  • Maciej Ptaszyńki, Polska Izba Handlu: Część konsumentów pozostanie lojalna sprzedaży internetowej nawet po zakończeniu epidemii
  • Jerzy Osika, Promedia: W biznesie wygrywa ten, kto ma lepszy wariant B
  • Tomasz Wójcik, Psiaedukacja.eu: Z dnia nadzień firma zatrzymała się
  • Wojciech Tulwin, Recman: Sprzedaż online nie zrekompensuje strat, jakie ponosimy każdego dnia
  • Witold Bacia, RedComm: Realistycznie zakładamy, że ten rok jest już spisany na straty
  • Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Nadchodzące miesiące będą bardzo trudne dla całej branży
  • Stanisław Kosoń, CD Locum: Państwo powinno starać się pomóc branży kompleksowo
  • Bartosz Sierakowski, Kancelaria Zimmerman i Wspólnicy: Rządowa pomoc dla przedsiębiorców w kryzysie
  • Maciej Kotecki, Grupa Stalgast: Branża gastronomiczna. Co dalej?
  • Agnieszka Maszewska, Jet Line: Taki czas, czyli co dobrego może przenieść kryzys?
  • Marcin W. Cieśliński i Jakub Suchoń, Kancelaria BCLA: Kryzys w relacjach
  • Dominik Stojek, Deloitte: Rozwarstwienie na rynku obiektów handlowych
  • Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Kiedy kurz opadnie. Jaki będzie klient po pandemii?
  • Paweł Skibiński, VERSEO: Reklamy Facebook ADS, a galerie handlowe
  • Bartosz Górecki, Merce.com: Handel Internetowy zdaje egzamin dojrzałości
  • Przemysław Dwojak, Gfk: Zachowania konsumenckie, a COVID19
  • Marek Wróbel, Optiveum: Nowe wyzwania na rynku pracy - szanse i zagrożenia

Kliknij i czytaj online!

 

Tagi: Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Koronawirus w branży RETAIL. Poznaj opinie ekspertów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.