Komputronik wprowadza „Klub Komputronik” i nagradza za lojalność

2018-12-14 | 12:32

Wartościowe porady zakupowe, pierwszeństwo w informowaniu o premierach, rabaty na usługi, wydłużone prawo zwrotu towaru, dodatkowe akcje promocyjne i prezenty – tak w największym skrócie wygląda program lojalnościowy „Klub Komputronik”. Jak do niego wstąpić?

Według danych z raportu „E-commerce w Polsce 2018” opracowanego przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet (54 proc.) i 46 proc. mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Jednocześnie 58 proc. z nich deklaruje wykorzystywanie w tym celu smartfonów. Choć urządzenia mobilne jako narzędzie zakupów online są szczególnie popularne wśród osób w wieku 15-24 lata, to trend ten zasięgowo stale się rozwija, a już teraz potwierdza, jak duży potencjał tkwi np. we wspierających sprzedaż aplikacjach mobilnych.

Innym skutecznym sposobem aktywizowania społeczności zakupowej w przestrzeni e-commerce są programy lojalnościowe. Według szacunków specjalistów z branży retail, nawet 70 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Wśród tej grupy nie brakuje fanów nowoczesnych technologii, a ci już wkrótce będą mogli skorzystać z odmienionego programu „Klub Komputronik”, który łączy w sobie zalety programu lojalnościowego z wielofunkcyjną aplikacją mobilną, którą zawsze możemy mieć przy sobie.

Do tej pory Komputronik oferował swoim klientom uczestnictwo w programie bonusowym „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Program „Klub Komputronik”, będący kontynuacją programu VIP, nastawiony jest natomiast na budowanie długotrwałych relacji z klientami i nagradzanie lojalności wobec marki.

Zależy nam na umocnieniu relacji z  konsumentami i szczególnym premiowaniu lojalności wobec naszego sklepu poprzez personalizowane oferty oraz nagrody. Podążając za trendami i potrzebami naszych klientów zdecydowaliśmy się na odświeżenie formatu aplikacji, przy zachowaniu integralności dotychczasowego rozwiązania. Tym samym każdy dotychczasowy uczestnik programu „Klient VIP”, stał się automatycznie członkiem „Klubu Komputronik”. Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami

- mówi Sławomir Komiński Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w Komputronik.

Dostępna już aplikacja na Android i iOS otwiera przed klientami Komputronik nowe możliwości. Na powitanie każdy może odebrać kupon rabatowy na zakupy. Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. rabatu na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi. Dzięki tej klubowej aplikacji można również w sprawny sposób sprawdzić historię zakupów, przejrzeć aktualnie najlepsze oferty dostępne w ramach promocji dla Klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Dla wielu istotnym na pewno jest też fakt, że każdy członek ma prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.

Budowaniu lojalności ma służyć premiowanie przez Komputronik aktywności zakupowej w aplikacji licznymi nagrodami czy kolejnymi rabatami. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie Klubu Komputronik.

Jeszcze przed Świętami planujemy wdrożenie w Klubie Komputronik kilku niespodzianek. Członkowie mogą w tym czasie liczyć na dodatkowe przywileje w postaci atrakcyjnych upominków. Dodatkowo także po nowym roku zaprezentujemy wiele nowych, ciekawych ofert, dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Użytkownicy aplikacji mogą mieć pewność, że przygotowana dla nich oferta specjalna jest naprawdę bardzo preferencyjna

- podsumowuje Karolina Pietz-Drapińska Dyrektor Marketingu w Komputronik.

Tagi: Komputronik Sławomir Komiński Karolina Pietz-Drapińska E-commerce / Omnichanel
Oceń artykuł:

Źródło: Komputronik

Komputronik wprowadza „Klub Komputronik” i nagradza za lojalność

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.