Daymakerindex to ogólnopolskie badanie oceniające jakość obsługi klienta. W najnowszym rankingu Komputronik znalazł się w ścisłej czołówce marek, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów.
W badaniu oceniano m.in.: aktywny kontakt sprzedawcy z klientem, pytanie o preferencje, wskazanie zalet produktów, znajomość cech asortymentu, zaangażowanie i zainteresowanie sprzedawcy. Średni wynik Daymakerindex wyniósł w tym roku aż 79,9% i jest najwyższy w historii przeprowadzonego badania. Największy wpływ na tak dobry rezultat miał obszar sprzedaży dodatkowej. Po raz pierwszy ponad połowa klientów usłyszała propozycję zakupu dodatkowego. Poprawę wskaźnika odnotowano we wszystkich badanych obszarach, a w szczególności: finalizacja sprzedaży (+8.2 pp.), dobra znajomość produktu (+7.6 pp.), zaangażowanie i zainteresowanie (+7.4 pp.) oraz pytania o preferencje (+6.2 pp.).
Komputronik w badaniu uzyskał wyniki 90,2%, dzięki czemu uplasował się w czołówce firm z najlepszą obsługą klientów w Polsce.