Komputronik uruchamia innowacyjną usługę Helpdesk – zdalny informatyk

2021-08-16 | 13:00

Komputronik wprowadza do swojej ofery kolejną usługę. Tym razem klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7.

Komputronik systematycznie rozszerza swoją ofertę o nowe usługi. Najbardziej innowacyjną jest Helpdesk, czyli zdalne wsparcie informatyczne. Jak to działa? Bardzo prosto. Wystarczy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże nam m.in. z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także usługi hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.

- Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Od samego początku staramy się zapewnić naszym klientom szeroki wachlarz dodatkowych świadczeń, od zakupów na raty, leasing, dodatkowe ubezpieczenie. Wprowadzone przez nas w ostatnich dniach usługi sprawiają, że jesteśmy pomóc naszym klientom o każdej porze dnia i w każdy miejscu. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych

- komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik.

Koszt usługi Helpdesk zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie od Komputronik.

Klienci Komputronik mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów.  Serwis sprzętu obejmuje m.in. diagnozę sprzętu, czyszczenie, instalację systemu operacyjnego i oprogramowania oraz wymianę dysku i pamięci RAM. Dzięki temu w stary sprzęt można tchnąć nowe życie i przedłużyć jego żywotność.

Po ustaleniu wygodnego dla siebie terminu można skorzystać także z serwisu w domu lub biurze. Pracownik Komputronik przyjedzie pod wskazany adres i wykona m.in.: konfigurację sieci, instalację lub reinstalację systemu operacyjnego i innego oprogramowania, podłączenie urządzeń peryferyjnych, podłączenie i konfigurację urządzeń Smart, bądź rozwiąże inny problem IT.

Tagi: Komputronik Marcin Mordak
Oceń artykuł:

Źródło: Komputronik

Komputronik uruchamia innowacyjną usługę Helpdesk – zdalny informatyk

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.