Komputronik to jeden z największych retailerów na polskim rynku. Firma obchodzi właśnie 22-lecie swojej działalności i podsumowuje ostatnie sukcesy. Podążając za wieloletnim doświadczeniem, również z okazji swoich urodzin Komputronik wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i zaprasza ich do wspólnego świętowania, oferując najlepsze okazje cenowe.
Ponad 20 lat stażu sklepu Komputronik.pl i miliony przeprowadzonych transakcji, niemalże 200 salonów stacjonarnych, opinia lidera i rekordowe wzrosty sprzedaży nawet o 300% w stosunku rok do roku. To tylko niektóre z efektów konsekwentnego rozwoju, który towarzyszy firmie Komputronik już od 22 lat. Tylko w ostatnich dwunastu miesiącach Komputronik przekroczył próg 100 tysięcy produktów w ofercie, otworzył 22 nowe salony agencyjne czy zainwestował w nową, ponad 30 tys. przestrzeń magazynu.
- To dzięki czemu od 22 lat tak doskonale radzimy sobie na polskim rynku, to umiejętność obserwowania jego potrzeb i umiejętność dostosowania się do nowych trendów oraz ich kształtowanie. Między innymi właśnie dlatego rok temu zmieniliśmy strategię komunikacji marki, w ramach której wszystkie nasze działania marketingowe prowadzimy pod hasłem: „dla tych, którzy…”. Dziś nasze urodziny chcemy obchodzić wspólnie z naszymi klientami, wierząc że wszyscy życzymy sobie najlepszego
– komentuje Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik.
Komputronik czerpiąc z wiedzy o swoich klientach, wie że to co dla nich najlepsze to np. świetna organizacja dnia codziennego, większa moc w działaniu, silniejsze emocje czy szczęście dzieci. Dlatego do 28.10.2018 w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym będzie można skorzystać z przygotowanej specjalnie na tę okazję oferty, która umożliwi spełnienie tych życzeń. W urodzinowej promocji znalazły się sprzęty elektroniczne, telefony, smartwatche, RTV i AGD, zabawki oraz sprzęty z kategorii HOME.